5 iemesli, kāpēc pirkt un nepirkt Mitsubishi ASX I

Diez vai Mitsubishi ASX var saukt par populāru iecienītāko, taču savulaik tas tika pārdots pieklājīgā apjomā, un tas veidoja trešo daļu no kopējā Krievijā iegādāto kompakto krosoveru skaita. Tas ir saprotams: īsts “japānis”, četru riteņu piedziņa, krosovers… Pat šo ierobežoto īpašību kopumu var uzskatīt par panākumu atslēgu. Panākumi – jā, bet līdz mājdzīvnieka titulam viņš joprojām netika. Visticamāk, tās savdabīgās garlaicības dēļ. Tam nav spilgtas iezīmes dizainā, atklāti sakot, vājās vietas ir praktiski vienādas, tam nav jaudīgu uzlādētu versiju, tas tikai brauc un brauc. Ir grūti viņu kaislīgi mīlēt, un gandrīz nav par ko viņu ienīst. Bet šo mašīnu īpašnieku pārskatos mēs joprojām izvēlējāmies piecas no tām raksturīgajām pozitīvajām īpašībām un piecas negatīvās. Parunāsim par tiem.

Tehnoloģiju vēsture

Tāpat kā daudzu citu krosoveru gadījumā, ASX savu bāzi pārņēma no tipiska vieglā automobiļa – Mitsubishi Lancer X. Tiesa, arī Outlander XL ir veidots uz tās pašas Project Global platformas, tāpēc ASX nav vienīgais Mitsubishi krosovers ar Lanceru saknes. Un tas, iespējams, ir labi, jo brīdī, kad tas parādījās uz skatuves, daudzi tehniskie risinājumi jau bija labi pārbaudīti: Outlander XL parādījās tālajā 2005. gadā, bet ASX tikai 2010. gadā. Starp citu, ASV šo auto sauca Mitsubishi Outlander Sport, kas kārtējo reizi apliecina šo auto ciešās attiecības.

Mitsubishi Lancer ‘2011-2015
Mitsubishi Outlander ‘2007-2009
Mitsubishi ASX ‘2010-2012

Zem ASX pārsega var atrast trīs benzīna dzinējus: 1,6 litru 4A92 (117 ZS), 1,8 litru 4B10 (140 ZS) un 2 litru 4B11 (150 ZS). Pēdējie divi motori pieder GEMA sērijai, un tos kopīgi izstrādāja Mitsubishi, Chrysler un Hyundai, bet pirmo izstrādāja Daimler. Tiek uzskatīts, ka tas ir mazāk veiksmīgs nekā 4B10 vai 4B11B, un, visticamāk, tā ir taisnība (par ko mēs sīkāk runāsim tālāk).

Zem Mitsubishi ASX pārsega ‘2010–2012

ASV bija iespējams iegādāties arī dīzeļdegvielas krosoverus ar 1,6 litru (114 ZS) vai 2,2 litru (150 ZS) dzinējiem, taču oficiāli tie šeit netika pārdoti.

Transmisijas varētu būt vai nu F5M43 vai F5MBB mehāniskās piecu ātrumu vai Jatco JF011 sērijas CVT līdz 2014. gadam un Jatco JF016E pēc tam. Mehāniskās kastes varēja savienot tikai ar 1,6 litru dzinējiem. Pilnpiedziņas automašīnu īpatsvars šeit ir mazs (tas joprojām nav “pieaugušais” Mitsubishi ar Super Select, bet parasts krosovers ar sajūgu), taču balstiekārtās vispār nav nekā interesanta: ir parasts MacPherson. balsts priekšā un multi-saite aizmugurē. 

Mitsubishi ASX ‘2010-2012

Mitsubishi ASX ir izgājis trīs pārveidojumus – 2012., 2016. un 2020. gadā. Mums ir ļoti maz jaunāko automobiļu, tāpēc būtībā mēs runāsim par automašīnām pirms trešās pārveidošanas. Nu, pāriesim pie īpašnieku atsauksmēm.NAIDA NUMURS 5: UZVEDĪBA TRASĒ

Sāksim ar nedaudz pretrunīgu apgalvojumu: ASX nedarbojas labi trasē. Neatbilstība slēpjas apstāklī, ka daļa no viņa uzvedības tiek tikai slavēta: viņi saka, tas brauc gandrīz kā sedans, un lidot ar krosoveru, pārkāpjot ātruma ierobežojumu, ir laime. Tomēr viņu ir maz, un viņiem ļoti patīk ar viņiem strīdēties internetā. Un biežāk uzvar pilnīgi pretējs viedoklis: “Ejot pa šoseju, tas nemitīgi skraida kreisēšanas ātrumos, kur parasts sedans pat nemaisās”; “Mašīna pati par sevi ir stabila, bet nez kāpēc man uz tās vienmēr šķita, ka grasos “nošļūkt” kaut kur uz sāniem. Tas labi darbojas trasē.”

Mitsubishi ASX ‘2010-2012

Visticamāk, patiesība ir to pusē, kuri nav apmierināti ar ātrgaitas vadāmību. Tomēr ASX ritošā daļa ir gandrīz tāda pati kā Outlander, un tās stiprās puses nav saistītas ar autobāni. Tāpēc, ja vēlaties daudz braukt pa moderniem maksas ceļiem lielos attālumos, labāk meklēt kādu citu auto. Katram gadījumam sniegšu vēl dažus citātus: “Jaw on the trase, you are always catch a car, abām rokām uz stūres ir jābūt”; “Vadāmības ziņā šis krosovers ne tuvu nav vieglais auto, līkumos to nogāž, pēkšņas joslu maiņas laikā izmet pa ceļu (ko Lancer varēja izdarīt diezgan pārliecinoši).” Jā, ASX ir tālu no Lancer. Un jo īpaši ne Evolūcija.MĪLESTĪBAS NUMURS 5: DIZAINA VIENKĀRŠĪBA

Tas, ar ko ASX iepriecina savus īpašniekus, ir tā vienkāršība. Nē, protams, daudzi ir neapmierināti ar vienkāršu interjeru ar lētiem apdares materiāliem, ne pārāk bagātīgu aprīkojumu pat dārgās versijās, bet tieši sarežģītu vai nestandarta tehnisko risinājumu trūkums, pēc šo automašīnu īpašnieku domām, ir noteikts pluss: “Ļoti vienkāršs dizainā – patiesībā no turienes un uzticamība”; “Nav ko lauzt, teorētiski automašīna ir ļoti vienkārša dizaina ziņā.” Piekrītu: lielākā daļa īpašnieku ir apmierināti ar krosovera uzticamību. Bet svarīgs ir arī cits punkts.

ASX nekad nav bijis dārgs auto, un tas bieži tiek uzskatīts par alternatīvu Duster. Tas ir, viņi plānoja braukt ilgu laiku un reti remontēt. Un labāk to pasniegt ar savām rokām, jo ne pārāk dārgu un sarežģītu automašīnu īpašniekiem dažreiz patīk tajās iedziļināties pašiem. Ar ASX šajā ziņā nav nekādu problēmu: ja gribi, lāpī, nekas sarežģīts. Un cilvēki raksta: “Kas tevi iepriecināja visvairāk? Viegli nomaināmi palīgmateriāli. Nevienai citai mašīnai es neatceros tik patīkamu vienkāršību, mainot filtrus un spuldzes. Nemēģiniet doties uz servisiem – viss mainās dažu sekunžu laikā.

Mitsubishi ASX ‘2011-2012
Mitsubishi ASX ‘2017-2019

Tajā pašā laikā es atzīmēju, ka dažas ASX oriģinālās rezerves daļas ir ļoti dārgas, tāpēc, iespējams, to patiešām ir iespējams salabot pats, taču vienmēr to nav iespējams izdarīt par trim kapeikām. Tomēr tas reti sabojājas. NAIDS NR. 4: TROKŠŅA IZOLĀCIJA

ASX ir reāla problēma ar skaņas izolāciju. Slikti, ka dzird visu uzreiz: gan motoru, gan ceļu. Jā, normālas “šumkas” nekur nav, un tiem, kam tas traucēja, nācās krietni tērēties sava auto uzlabošanai. Pirmkārt, protams, viņi ielika skapīšus arkās, un tad … Un tad – cik daudz naudas un vēlmes. Vispār šeit nav ko apspriest, tāpēc aprobežosimies ar pāris citātiem: “Zema skaņas izolācija, pilsētā netraucē, uz šosejas ar sliktu asfaltu”; “Ja iegādājaties šo automašīnu un plānojat to lietot ilgāk par vienu gadu, nežēlojiet naudu skaņas izolācijai.”

Salons Mitsubishi ASX ‘2016-2017

Diemžēl sūdzības par troksni automašīnā ir pārāk garlaicīgas un vienmuļas. Un viņu ir daudz, un vairāk te nav ko teikt.MĪLESTĪBAS NUMURS 4: DEGVIELAS NOBRAUKUMS

Saskāros tikai ar vienu atsauksmi, kurā ASX tika lamāts par rijīgumu. Tajā pašā laikā viņi pilsētā sauca smieklīgus skaitļus par 10 litriem un beidzās ar vārdiem: “Es to salīdzinu ar savu Priusu. Ceru, ka ar laiku iekļaušos pieņemamos 7 litros. Hmm, smieklīgi.

Mitsubishi ASX ‘2016-2017

Patiesībā neviens no trim dzinējiem necieš no rijības, un biežāk komentāri par šo lietu ir šādi: “automašīna patiešām smaržo degvielu, ļoti ekonomiska.” Un, ja pievēršamies konkrētiem skaitļiem, var uzzināt sekojošo: “Ja ietaupa, kā saka, uz govi, tad uz šosejas man sanāca vismaz 4,8 litri uz simtu. Normāla braukšana režīmā 100-120 km/h pa šoseju deva no 6 līdz 6,6 litriem. par simtu. Pilsētā bez lieliem sastrēgumiem – 8-9 l “; “Minimālais patēriņš bija (pēc datora) 6,9 litri uz 100 km., Siltā rudenī ar ātrumu 80-90 km / h, es to izmēģināju vēlreiz, es tā nebraucu – vispār ilgojos. Ar ātrumu 140 km / h dators rāda 11 litrus uz 100 km “; “Ar bērniem uz šosejas 90-110 mums izdevās noturēties 6,2 litru robežās no reālā patēriņa… Pilsētā atkarībā no sastrēgumiem ir no 7-10.” Par objektivitāti ar izdevumiem 4,Par 8 litriem nedaudz šaubos (ja vien nebrauc ar tukšu mašīnu ar izslēgtiem patērētājiem un ar ātrumu 80 km/h), bet tas, ka uz šosejas var ietilpt 7-7,5 litri, ir fakts.

Ir vērts atzīmēt, ka daži īpašnieki pamanīja, ka borta dators nedaudz novērtē patieso patēriņu. Taču šī nenovērtēšana parasti ir visai niecīga, tāpēc par pieticīgo benzīna apetīti mašīnai uzliekam treknu plusiņu.NAIDS NR. 3: SPĒJA BRAUKT AR APVIDU

Arī ASX bezceļa spēja ir pretrunīga. Tie, kas jau iepriekš zināja, ka pērk pilsētas krosoveru, nevis apvidus auto, parasti nav vīlušies, bet daži citi ir ļoti sašutuši: nobrauc no asfalta. Ilūzija pazuda burtiski pirmajā nedēļā – iestrēga ierastajā marta riestā pie izejas no pagalma. Godīgi sakot, ir vairāk jautājumu vadītājam, nevis automašīnai, bet tomēr …

Mitsubishi ASX ‘2010-2012

Tomēr ir daudz stāstu par “līdz bufera dziļām sniega kupenām” un citiem šķēršļiem, kam ASX nav šķērslis. Taču lielākā daļa no tiem beidzas ar secinājumu, ka jā – dažreiz var. Bet labāk to nedarīt, jo automašīnas kļūst žēl. Viņa ar dibenu kaut ko āķos, tad sāk čīkstēt pa diagonāli karājoties, ka kabīnē parādās čirksti (arī piekaroties). Visticamāk, pareizi būtu domāt tā: “Auto nav viennozīmīgi piemērots bezceļam, tikai pilsētai un lauku ceļam. Domāju, ka pat pilnpiedziņa manu viedokli nelabos. Patiešām, jēga ir ne tikai pilnpiedziņas klātbūtnē vai neesamībā, bet arī faktā, ka ne ģeometrija, ne virsbūves struktūra un vēl jo vairāk variators nenozīmē nopietnus bezceļa uzbrukumus. Paskatieties uz klīrensu – no 190 mm. Kur tur lēkt pāri izciļņiemMĪLESTĪBAS NUMURS 3: ŠASIJAS UZTICAMĪBA

Pat ja jūs pārlasīsiet daudzas atsauksmes par ASX, jūs nevarēsit atrast stāstus par nogurdinošu šasijas remontu. Par to, kā viņš ar visu dopu ielidoja bedrē ar riteni un vismaz hennu pie mašīnas, mēdz teikt. Bet par remontu – gandrīz nekad. Vienīgie izņēmumi ir stabilizatora statņi, kas patiešām padodas pirmās. Un viss pārējais ir gandrīz mūžīgs. Vismaz, ja speciāli nenogalina mašīnu ar lēcieniem un sitieniem. 

Mitsubishi ASX ‘2012-2016

Dosim vārdu īpašniekiem: “Pirmos gadus nācās operēt uz slikta un beigta asfalta – un nekas, viss bija labi, nekas nemainījās. Pirmais nopietnais piekares remonts bija pie 150 tūkstošiem, un galvenā problēma bija tā, ka uzgriežņi vairs nebija noskrūvēti un bija jānogriež, tāpēc cena iznāca vairāk. Starp citu, 150 tūkstošu nobraukums tiek saukts diezgan bieži, bet kaut ko darīt agrāk – tāda gandrīz nav.

Bet dažreiz ir šādas atsauksmes: “Pārsteidzoši, manas “rallija” darbības laikā visas stabilizatora statnes joprojām ir dzīvas, un kopumā piekare joprojām ir enerģiska. Tad kāds jau iepriekš izdomāja mašīnas vājo vietu un gaida, kad šie statīvi nokritīs. Kopumā pieeja ir pareiza: par automašīnu vēlams izlasīt iepriekš, pat pirms pirkšanas. Taču nav jābaidās no ASX nelietības: dažiem pat šie statīvi atstājuši tos pašus 150 tūkstošus.

Mitsubishi ASX ‘2012-2016

Diemžēl par šasiju ir arī negatīvas atsauksmes. Piemēram, runājot par vadāmību, viņi neaizmirst pieminēt ruļļus. Un ja par bezceļu izbraucieniem – par kaut kādu “ozolu” un stingrību. Šos pārskatus ir grūti sistematizēt, jo tie bieži ir pretrunā viens otram. Nu lai Dievs viņus, galvenais, lai ASX šasija ir uzticama. Šeit jūs nevarat strīdēties. NAIDS #2: IZMĒRI

Sākotnēji šo sadaļu vajadzēja saukt par “bagāžnieka izmēriem” – tas tika pārāk bieži lamāts (“Bagāžnieks ir ļoti mazs šādai automašīnai”; “Bagāžnieks, kā jau teicu, atrodas uz labā un ļaunā robežas -” maz / šķiet normāli ””; „Es gribēju vairāk!”). Bet, jo vairāk pētīju ASX īpašnieku atsauksmes, jo vairāk radās pārliecība, ka ne tikai bagāžnieku vajag lamāt. Ir daudzas lietas, kas nav apmierinošas to lieluma dēļ. Dažreiz ir pat šāds: “Cimdu nodalījums ir ļoti mazs.” Nu, tagad pie lietas.

Bagāžnieks Mitsubishi ASX ‘2017-2019

Bagāžnieka tilpums, atkarībā no konfigurācijas un pārveidošanas sērijas numura, sākas no 385 litriem, un tas tiešām nav daudz (pat Duster tas sākās no 408 litriem). Protams, var paplašināt aizmugurējo dīvānu un iegūt 1219 litrus, bet tad salonā var braukt tikai divi cilvēki. Kā ar lielu uzņēmumu? Nekas, tikai nomierinies. Tāpēc te nereti nākas meklēt kompromisa risinājumu: “Bagāžnieks īpaši nomāc: divas sporta somas un paka, tas arī viss. Lai gan, ja saloka aizmugurējos sēdekļus, tad es vedu pieaugušo velosipēdu. Tātad vai nu kopā un ar kravu, vai četri un viegli.

Bagāžnieks Mitsubishi ASX ‘2016-2017

Ar interjeru situācija nav tik bēdīga. Par priekšējiem sēdekļiem sūdzību nav, bet ar aizmugurējo rindu gan ir grūtības. Kāds saka tā: “Aizmugurējā rinda ir ērta, bet nosēšanās ir neērta, pilni cilvēki apsēžas ar grūtībām.” Bet tomēr viņi daudz biežāk saka, ka divi pieaugušie pasažieri aizmugurējos sēdekļos tālu netiks – viņi tur cietīs. 

Salons Mitsubishi ASX ‘2016-2017

Secinājumi ir raksturīgi automašīnai ar šādu trūkumu: ja jūsu ģimene sastāv no diviem cilvēkiem vai jums ir viens mazs bērns, tad jūs varat dzīvot. Bet, ja jūs esat četri un jums patīk ceļot ar bagāžu, meklējiet citu automašīnu – “auto ir mazs.” MĪLESTĪBAS NUMURS 2: VISS IR REDZAMS

Šeit es apvienošu divas pozīcijas, par kurām tiek runāts visbiežāk: tas ir labs skats un pienācīga gaisma. Es neapstrīdēšu, ka absolūti visi krosoveru īpašnieki ir šo lietu fanātiķi, tas nebūt nav tā. Piemēram, viņi bieži lamājas par A statņiem, kas traucē redzamību līkumos, vai tālās gaismas, kas arī ne visai piestāv dažiem nervoziem cilvēkiem. Bet parasti tas viss tiek atcerēts kā izņēmums. Un parasti saka citādi: “Laba redzamība un lieli atpakaļskata spoguļi”; “Skats automašīnā ir labs, sānu balsti ir mazi, tāpēc tie īpaši netraucē. Spoguļi ir šiki, var redzēt visu, no augšas līdz apakšai. Spoguļi, spriežot pēc atsauksmēm, izrādījās patiešām veiksmīgi: gandrīz visi ir apmierināti ar tiem. Un tā kā ASX izmēri nav pārāk lieli (4295 x 1770 x 1625 mm automašīnām pirms pirmās pārveidošanas),tad nerodas problēmas ar redzamību stāvot vai manevrējot pagalmos.

Mitsubishi ASX ‘2017-2019

Otrais punkts ir priekšējais lukturis, pirmkārt, tuvais. Par viņu saka šādi: “kad pirmo reizi ieslēdzu tuvējo uz” dūža “, sākumā domāju, ka tālais deg (viss bija tik labi redzams)”; “ASX vietējā gaisma man ir piemērota”; “Gaisma ir labi! Jūs nebraucāt ar Qashqai, jūs tur neko nevarat redzēt salīdzinājumā ar ASX.

Mitsubishi ASX ‘2017-2019

Tiesa, daudzi sūdzas, ka trasē lietus laikā priekšējie lukturi ātri kļūst netīri un tie regulāri jātīra, pretējā gadījumā automašīna “aklās”. Ko darīt, ir norma. Ne visiem paveicās ar lukturu mazgātājiem, kādam jāskraida ar lupatu.NAIDS #1: NEPAREDZAMS CVT UN LCP

Ir pienācis laiks pāriet uz vienīgajiem nopietnajiem un ļoti nepatīkamajiem ASX pārsteigumiem. Pirmais ir variators.

Kā jau teicu, tie var būt dažādi: Jatco JF011 līdz 2014 un JF016E pēc 2014. Bet patiesībā tie nav modeļi, bet CVT sērija, un uz ASX var būt pat 13 dažādi CVT: deviņi – JF011 sērija un četri. – JF016E. Mehāniskā daļa vienas sērijas kastēs ir vienāda, taču ir daudz citu atšķirību: korpusa formā, vadības blokos, “zvana” formā un vārstu korpusos. Tātad, ja vietējais variators nav kārtībā un vēlaties iegādāties jaunu, jums nebūs jāmeklē nekas, proti, opcija, kas bija uz automašīnas: šīs kastes nav tieši aizstājamas. Tāpēc parasti variatoram dod priekšroku remontam. Cik bieži? Un cik paveicies. Vienā no atsauksmēm es saskāros ar automašīnu, kuras nobraukums bija 400 tūkstoši, un neviens neiekāpa variatorā. Un kāds raksta vēl kaut ko: “Variks nomira pie 80 tūkstošiem.” Tiesa, tad viņš piebilst: “Es viņu nevainoju,tā kā braucu nepārtraukti, braucu no luksoforiem utt., tad trasē vispār sakrājos līdz nogrieznim. Rezumējot šādas atsauksmes, var rasties iespaids, ka uzmanīgiem braucējiem, kuri arī neaizmirst nomainīt eļļu ik pēc 30-40 tūkstošiem nobraukumu, šīs kastes bez remonta nobrauc simtiem tūkstošu kilometru, un mātes braucējiem tās mirst ilgi. pirms pirmajiem simts tūkstošiem skrējiena . Daļēji tā ir taisnība, taču ik pa laikam izskan ziņas par variatora sabojāšanos un ļoti mierīgiem braucējiem. Izņēmuma kārtā, bet tomēr.un mātes braucēji mirst ilgi pirms pirmā simts tūkstošu noskrējiena. Daļēji tā ir taisnība, taču ik pa laikam izskan ziņas par variatora sabojāšanos un ļoti mierīgiem braucējiem. Izņēmuma kārtā, bet tomēr.un mātes braucēji mirst ilgi pirms pirmā simts tūkstošu noskrējiena. Daļēji tā ir taisnība, taču ik pa laikam izskan ziņas par variatora sabojāšanos un ļoti mierīgiem braucējiem. Izņēmuma kārtā, bet tomēr.

Mitsubishi ASX ‘2016-2017

CVT nav iecienītākās automātiskās pārnesumkārbas Krievijā. Daudzi ASX īpašnieki atklāj, ka viņiem nepatīk braukt ar bumbu ar laika degli un gaidīt, vai tā noslēdzas vai nē. Un pēc automašīnas pārdošanas viņi bieži saka: “Mums paveicās no tā atbrīvoties, pirms variators ir jāremontē.” Un bieži viņi paši nezina, kad pienāks šis “jālabo”. Varbūt pēc simts tūkstošiem jūdžu. Vai varbūt rīt. Un tas rada stresu.

Bet runāsim objektīvi: masveida atslēgumu nav. Ir daži nelaimīgi cilvēki, kuri saka: “Es drīz varēšu sniegt padomus par CVT”, taču viņi ir nepārprotami mazākumā. Un man šķiet, ka naidu pret ASX kastēm izraisa ne tik daudz to sabojāšanās, bet gan bailes, ka tās var salūzt. Un variatora remonts ir ļoti dārga lieta.

Otrs ļoti nopietnais ASX trūkums ir tā spēja ātri sarūsēt. Ar šo nepatikšanu daudzi īpašnieki saskārušies teju uz jaunām automašīnām: “Automašīna pirkta pirms pusgada, nobraukums 1500, uz bagāžas nodalījuma durvīm tieši zem stikla parādījās “rozīte”. Šī acīmredzot ir dāvana manai sievai līdz 8. martam no Mitsubishi stilīgas sarkanas rozes formā. Ar vecumu problēma tikai saasinās: “Jā, mūsu mašīna rūsē, kas jau ir. Mana krāsa uzbriest pie bagāžnieka atbrīvošanas pogas un tajā pašā vietā pie aizmugurējā luktura ”; “Aizmugurējās durvis, kur gaismas un rokturis, izplūda burbuļos! Nesen viss iztīrīts, apstrādāts, gruntēts un pieskarts! Apmēram pirms diviem mēnešiem tas atkal nedaudz pagāja.

Mitsubishi ASX ‘2017-2019

Risks ir ne tikai aizmugurējās durvis, bet arī aizmugurējie spārni. Bet priekšējie nerūsē: te pēkšņi ir plastmasa. Nu te vismaz kaut kas ir… MĪLESTĪBA NR. 1: CVT REGULĒŠANA

Un atkal variators! Precīzāk, tā savienojums ar motoru. Īsāk sakot, viņi raksta šādi: “Es biju ļoti apmierināts ar dzinēja-variatora pāra iestatījumu.” Ko tas nozīmē?

Pirmkārt, daudziem patīk komforts, ko sniedz variators (“Man patīk variators… Tā kā vienmērīga bezpakāpju pārslēgšanās paātrinājuma laikā ir ļoti patīkama – kā trolejbusam”). Tas ir skaidrs. Bet, otrkārt, ir konkrētāki komentāri par to, cik veiksmīgi ir iekārtota motora un pārnesumkārbas kopīgā darbība. To atzīmē gandrīz visi, kas nebaidījās iegādāties automašīnu ar CVT: “Šis vario ir tieši man, pietiekami adekvāts, pietiekami gudrs, labi piemērots šim dzinējam.” Un jēga ir ne tikai komfortā, bet arī gāzes nobraukumā un trokšņu līmenī, jo tikai pilnīgi atgrūsts vadītājs var likt ASX čīkstēt ar motoru, kas darbojas kopā ar variatoru. Variators glābj gan sevi, gan dzinēju. Tāpēc ļoti bieži cilvēki raksta: “Kaste darbojas nevainojami un ar atbilstošu braukšanu neļauj motoram griezties virs 1,5-2 tūkstoši apgriezienu “; “Automašīna darbojas vienmērīgi ar ātrumu 60 km/h pie 1300 apgr./min, un pie 140 km/h dzinējs griežas pie tikai 2500, kas padara to ļoti klusu.” Un tad viņi secina: “Es baidījos no CVT, bet velti. Lieliski darbojas ar mūsu motoru.”

Mitsubishi ASX ‘2010-2012

Piekrītu, ka iznāk ne gluži loģiski: vai nu slavējam šo kastīti, vai lamājam. Bet acīmredzot tieši viņa kļuva par ASX pamanāmāko atšķirīgo iezīmi: tie, kuri nevarēja viņu salauzt, bija priecīgi par viņu. Tie, kuriem viņa ir nelaimīga, viņu ienīst no visas sirds. Gan tie, gan citi to dara pēc iespējas sirsnīgāk un emocionāli, tāpēc viņu atsauksmes nevarēja palaist garām. Protams, šāda pretruna tikai apgrūtina dzīvi tiem, kas vēlējās iegādāties ASX ar CVT: šķiet, ka visiem patīk, bet var salūzt… Tiesa, ir gan tur, gan tur – izvēlies pats. Šķiet, ka šeit ir daudz par ko domāt.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Jauno Automobiļu Modeļi Latvijā: Škoda Elroq un Audi Q6 Sportback e-tron

Restaurētie modeļi un dizaina tendences: Citroen C4 un C4-X

Elektromobiļi: nākotne, kas jau ir klāt

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk