Home » Viens no spilgtākajiem jaunumiem Krievijas tirgū šogad ir Ķīnas tanks 300

Viens no spilgtākajiem jaunumiem Krievijas tirgū šogad ir Ķīnas tanks 300

no EDGARS AUZIŅŠ
0 Komentāri Ziedot

Viens no spilgtākajiem šā gada jaunumiem Krievijas tirgū ir ķīniešu tanks 300. Vēl interesantāku to padara fakts, ka atšķirībā no vairuma citu jauno automobiļu no Tuvajiem Austrumiem tas nav pozicionēts kā krosovers, bet gan kā SUV. Mēs nolēmām šo tēlu izvērst līdz absolūtai robežai, pievienojot dažas detaļas.

Tank ir ļoti jauns zīmols, jo to 2021. gadā izveidoja Great Wall. Pirmais modelis bija tikai šī raksta varonis, kas sākotnēji tika piedāvāts ar nosaukumu Wey – vēl viens Great Wall piederošs Ķīnas zīmols. Tomēr vēlāk tika nolemts šo apvidus automobili padarīt par atsevišķu zīmolu. Pagājušā gada rudenī tika oficiāli paziņots, ka Ķīnas koncerns Krievijā pārdos apvidus automobili Tank. Transportlīdzekļu tirdzniecība sākās šogad, un arī pirmdzimtais bija Tank 300.

Tas tiek pozicionēts kā pilnvērtīgs apvidus automobilis, tāpēc daudzi, iespējams, vēlēsies to pārveidot, lai tikai uzlabotu tā apvidus īpašības. Papildus tam, ka Tank ir visurgājējs, Ķīnas uzņēmums arī pozicionē zīmolu Tank kā premium klases, tāpēc tika nolemts izgatavot Tank 300 ļoti lētā Ford F-150 Raptor pikapa stilā, kas ir slavens ar savu jaudu un apvidus braukšanas spējām. Renderos redzamajam Tank ir ievērojami palielināts klīrenss un lielāki riteņi ar apvidus riepām, kam bija nepieciešamas paplašinātas riteņu arku uzlikas. Priekšpusē ir jauns buferis ar metāla bamperiem un papildu lukturiem, jauns radiatora režģis un aizmugurē – plašs plastmasas pārsegs starp lukturiem.

SUV ir balstīts uz GWM (Great Wall Motors) tanka rāmja platformas, un tam ir dubultā sviras balstiekārta priekšpusē un nepārtrauktā ass aizmugurē. Visu riteņu piedziņas pārnesumkārba ir balstīta uz Part-Time principu, ar stingru priekšējo tiltu un reduktoru, kā arī abu šķērsasu diferenciāļu bloķēšanu. Apvidus automašīna ir aprīkota ar vienu dzinēju – turbo četru 2,0 benzīna, tā jauda Krievijas tirgū ir 220 ZS un 380 Nm griezes moments (salīdzinājumā ar 227 ZS un 387 Nm Ķīnas tirgum paredzētajā versijā). Protams, smagākām apvidus versijām prasa jaudīgāku dzinēju, to varētu aizņemties no vecākā modeļa Tank 500. Tas ir aprīkots ar benzīna V6 3.0 ar diviem turbopūtes dzinējiem, kas Krievijas versijā attīsta 299 ZS un 500 Nm.

Šobrīd Krievijā Tank 300 SUV cenas sākas no 3 699 000 rubļu par bāzes konfigurāciju Adventure. Augstākā versija Premium maksā 4 049 000 rubļu. Visas modifikācijas ir aprīkotas ar 8 pakāpju automātisko transmisiju.

Atgādinām, ka pagājušajā mēnesī mēs veicām Tank 300 testa braucienu. Un vakar notika Tank 400 apvidus automobiļa pirmizrāde.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Jums var arī patikt

Leave a Comment

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Pieņemt Lasīt vairāk

Konfidencialitātes un sīkdatņu politika
-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00

Spelling error report

The following text will be sent to our editors:

BALTIJASZINAS MEDIJU NAMS 2024 Visas tiesības aizsargātas.