Pavisam nesen notika jaunā Mitsubishi L200 / Triton pikapa oficiālā pirmizrāde , kas nozīmē, ka uz tā bāzes uzbūvētā Pajero Sport SUV paaudzes maiņa ir tepat aiz stūra. Mēs nolēmām iedomāties, kā tas izskatīsies.
Vidēja izmēra SUV Pajero Sport Japānas autoražotāja klāstā parādījās 1996. gadā. Pirmā paaudze tika izgatavota uz Pajero modeļa platformas un darbojās uz konveijera līdz 2010. gadam. Sākot ar otro paaudzi, automašīnai ir kopīga platforma ar pikapu L200. Visticamāk, izņēmums nebūs arī jaunā Pajero Sport paaudze, kas aizstās trešo paaudzi, kas ražota kopš 2015. gada un pārveidota 2019. gada vasarā.
Pagaidām spiegu foto par topošo jaunumu nav, taču varam pieņemt, ka tas tiks veidots jauna pikapa stilā. Visticamāk, ka tiem būs kopēja priekšpuse un citi virsbūves elementi līdz pat B stabiņam. Garenbāze noteikti būs ievērojami samazināta salīdzinājumā ar pikapu, kā arī aizmugurējā pārkare. Tajā pašā laikā attālums starp asīm joprojām būs pietiekami liels, lai tajā varētu ievietot trīs sēdekļu rindas, tāpat kā pašreizējā modelī (uzziņai, tā garenbāze ir 2800 mm). Par aizmugures dizainu var tikai minēt, bet noteikti tas kļūs daudz stingrāks, salīdzinot ar pašreizējo Pajero Sport. Mēs arī attēlojām variantu, kas iedvesmots no pirmās paaudzes SUV: lukturu bloki atrodas augstu, un starp tiem ir plašs melns dekoratīvs ieliktnis.
Pagaidām nav ticamas informācijas par topošā SUV īpašībām, varam pieņemt, ka ar L200 / Triton būs daudz kopīga. Pikaps tika prezentēts pagājušajā mēnesīsaņēma pilnīgi jaunu tērauda rāmi ar par 65% lielāku šķērsgriezuma laukumu. Rāmja lieces stingums palielinājās par 40%, vērpes stīvums – par 60%. Tam pagaidām ir tikai viens dzinējs, tas ir 4 cilindru turbodīzelis 4N16 ar 2,3 litru tilpumu, kas piedāvā trīs jaudas iespējas – 150 ZS. (330 Nm), 184 ZS (430 Nm) un 204 ZS (470 Nm). Motoru var apvienot ar 6 ātrumu “mehāniku” vai 6 ātrumu automātisko pārnesumkārbu. Piedziņu var arī izvēlēties, tā var būt aizmugure vai pilna. Pēdējais, savukārt, pastāv divās versijās: klasiskā nepilna laika ar Easy Select 4WD un Super Select 4WD-II pastāvīgā visu riteņu piedziņa ar asimetrisku centrālo pašbloķējošo diferenciāli (pēc noklusējuma 40% jaudas ir tiek piegādāts uz priekšējo asi, 60% uz aizmuguri) un “apakšējais”.
Pēc provizoriskās informācijas, jaunā Pajero Sport pirmizrāde saskaņā ar Mitsubishi ražošanas plāniem varētu notikt gadu pēc pikapa pirmizrādes, tas ir, līdz nākamā gada vasarai.
Atgādinām, ka pagājušā mēneša beigās viņi demonstrēja jaunu kompakto krosoveru Mitsubishi , kas kļūs par ASX modeļa mantinieku. Turklāt iepriekš noskaidrojām, vai ir vērts iegādāties pirmās paaudzes Pajero Sport .