Zenvo Automotive, kas dibināta 2007. gadā, vēl nesen bija vienreizējs superauto ar vidējo dzinēju ST1 un tā atvasinājumi. Aurorai ar viņiem nav nekā kopīga, izņemot zīmolu un galveno dizaineru – abus modeļus “uzzīmējis” dānis Kristians Brends. Aurora pamatā ir jaunā ZM1 platforma ar oglekļa šķiedras monokoksu pie pamatnes.

 

Oglekļa šķiedras apakšrāmji, pie kuriem piestiprinātas spēkstacijas balstiekārtas un elementi, ir integrēti monokokā, arī viss ārējais apspalvojums ir izgatavots no oglekļa šķiedras, un apspalvojums ir diezgan niecīgs – Aurora priekšā ir milzīgi “caurumi”. un aiz muguras, caur kuru ažūra stumšanas stieņa tipa piekare uz dubultām šķērsvirziena svirām “aplī”. 70% no nesošās konstrukcijas nekas nav nosegts, tās svars ir tikai 120 kg, vērpes stingrība ir iespaidīga 63 000 Nm/gr. Salīdzinājumam teiksim, ka konceptuāli tuvajam Lamborghini Revuelto virsbūves stingrība ir “tikai” 40 000 Nm/gr.

 

Zenvo Aurora pamatā ir 6,6 litru V12 benzīna dzinējs ar 90 grādu izliekuma leņķi un sausā karteri eļļošanu, kas no paša sākuma ir izstrādāts ar Lielbritānijas inženieru kompānijas Mahle Powertrain (pilnībā piederošs Vācijas automobiļu detaļu meitasuzņēmums) palīdzību. ražotājs Mahle GmbH). Dzinējs ar nosaukumu Mjolner (tulkojumā krievu valodā kā “Tora āmurs”) bloka sabrukšanas laikā ir aprīkots ar četriem zemas inerces turbokompresoriem – ar to palīdzību izstrādātāji vēlējās sasniegt ārējos ātruma raksturlielumus, piemēram, atmosfēras dzinējus. Maksimālais ātrums ir 9800 apgr./min! Maksimālā atdeve – 1267 ZS un 1400 Nm.

Ātrumkārba – 7 pakāpju “robots” ar tajā implantētu 150 kW (204 ZS) elektromotoru, šis elektromotors ne tikai palīdz benzīna dzinējam paātrinājuma laikā, bet arī darbojas kā starteris, kā arī atbild par atpakaļgaitu, atsevišķs kastē nav atpakaļgaitas pārnesuma. Visa jauda no iekšdedzes dzinēja tiek nosūtīta uz aizmugurējiem riteņiem, izmantojot elektroniski vadāmu pašbloķējošo diferenciāli.

 

Zenvo Aurora tiks piedāvāta divās versijās – Agil (attēlos sarkans auto) un Tur (tirkīza auto), abas var braukt pa koplietošanas ceļiem, bet Agil ir vairāk orientēts uz trasi, ir attīstītāka aerodinamiskā aste (tā dod 880 kg lejupielādes ātrums ar ātrumu 250 km / h) un askētiska salona apdare, un Tur ir pozicionēts kā tūristu modelis – tam ir vairāk “laizīts” korpuss un daudz dabiskās ādas salonā.

Aurora Agil sver tikai 1300 kg, līdz 100 km/h paātrinās 2,5 sekundēs un maksimāli līdz 365 km/h.

Aurora Tur priekšējai asij ir pievienoti divi atsevišķi elektromotori, kas katrs ražo 150 kW (204 ZS), nodrošinot visu riteņu piedziņu. Aurora Tur spēkstacijas maksimālā kumulatīvā jauda ir 1876 ZS. un 1700 Nm, paātrinājums līdz “simtiem” aizņem 2,3 s, maksimālais ātrums ir 450 km/h. Tūrisma versijas pašmasa ir 1450 kg.

Pilnpiedziņa būs pieejama Aurora Agil papildaprīkojumā, taču šai versijai joprojām būs savi šasijas iestatījumi un agresīvāka aerodinamika.

Akumulatora ietilpība, veids un atrašanās vieta netiek izpausta, taču tiek ziņots, ka tā pilna uzlāde pietiks 35 km elektriskajā režīmā. Abas versijas ir aprīkotas ar jaudīgām oglekļa keramikas bremzēm un viegliem magnija sakausējuma diskiem ar centrālo stiprinājuma uzgriezni, rezerves riepas ir Michelin Pilot Sport Cup 2 vai Cup 2R 265/35 R 20 priekšā un 325/30 R 21 aizmugurē.

Zenvo gatavojas ražot tikai 100 Aurora superauto eksemplārus – 50 Agil un 50 Tur, ražošanu paredzēts sākt 2025. gadā. Cena oficiāli nav paziņota, taču saskaņā ar britu žurnāla Autocar datiem tā būs vismaz 3,6 miljoni eiro.