“airBaltic” neizmaksā kompensāciju par četru stundu kavēšanos. Kāpēc?

Gregors Jānis devies divu dienu ceļojumā uz Parīzi, Franciju. Ierodoties lidostā, “airBaltic” paziņojusi, ka lidojums kavēsies par gandrīz četrām stundām. Tas nozīmē, ka pasažieri varēja pretendēt uz kompensāciju, tomēr viņš saņēmis atbildi, ka šajā reizē kompensācija nepienākas, ziņo raidījums “Bez Tabu”.

“airBaltic” ceļotājiem atbildējuši, ka kompensācija nepienākas, jo bijuši ārkārtēji apstākļi, proti, lidmašīnai konstatēts ražotāja defekts.

Visbiežāk ārkārtēji apstākļi saistīti ar laikapstākļiem, kuru dēļ lidot nav droši vai lidostas darbinieku streiku, savukārt, tehniskas problēmas visbiežāk neatbrīvo no kompensācijas izmaksas.

“airBaltic” organizējis jauna lidaparāta ierašanos Parīzē, kas pasažierus tālāk nogādās Rīgā, konstatēto tehnisko ražotāja defektu kompānija sauc par ārkārtējo apstākļi.

Vīrietis ar iesniegumu par radušos situāciju vērsīsies arī Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Pērn cietuši 293 bērni. Kādēļ ģimenē jārunā par pavedināšanu internetā?

Palielinās piemaksas Latvijas vēstniecībās Izraēlā un Ukrainā strādājošajām amatpersonām

Sešgadnieku uzņemšana 1. klasē atzīta par atbilstošu Satversmei

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk