“airBaltic” neizmaksā kompensāciju par četru stundu kavēšanos. Kāpēc?

Gregors Jānis devies divu dienu ceļojumā uz ParÄ«zi, Franciju. Ierodoties lidostā, “airBaltic” paziņojusi, ka lidojums kavēsies par gandrÄ«z četrām stundām. Tas nozÄ«mē, ka pasažieri varēja pretendēt uz kompensāciju, tomēr viņš saņēmis atbildi, ka Å¡ajā reizē kompensācija nepienākas, ziņo raidÄ«jums “Bez Tabu”.

“airBaltic” ceļotājiem atbildējuÅ¡i, ka kompensācija nepienākas, jo bijuÅ¡i ārkārtēji apstākļi, proti, lidmaÅ¡Ä«nai konstatēts ražotāja defekts.

Visbiežāk ārkārtēji apstākļi saistīti ar laikapstākļiem, kuru dēļ lidot nav droši vai lidostas darbinieku streiku, savukārt, tehniskas problēmas visbiežāk neatbrīvo no kompensācijas izmaksas.

“airBaltic” organizējis jauna lidaparāta ieraÅ¡anos ParÄ«zē, kas pasažierus tālāk nogādās RÄ«gā, konstatēto tehnisko ražotāja defektu kompānija sauc par ārkārtējo apstākļi.

Vīrietis ar iesniegumu par radušos situāciju vērsīsies arī Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Koalīcija izvairīgi vērtē ideju par obligātu izglītību līdz 18 gadiem

Ņevzļingeita Latvijā: Valsts policija sāk kriminālprocesu par viltoto Bļinova pasi

Joprojām nav plāna, kā sasniegt vairākus tūkstošus Latvijas jauniešu, kuri nemācās un nestrādā

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk