Atjauninātā Hyundai Elantra nonāk tirgū: ar tādu pašu aprīkojumu, bet bagātāka

Korejas četrdurvju automobilim ir veikts faceliftings, bet salons ir gandrīz nemainīgs. Standarta modelis ir pirmais, kas ieradīsies dīleru salonos, bet sportiskās versijas sekos vēlāk.

Dažus zīmola attēlus ar savu atsvaidzināto sedanu Hyundai kompānija izplatīja februāra beigās. Un tagad pārdošana ir sākusies zīmola dzimtenē. Atgādināsim, ka Korejā modeli sauc par Avante, citās valstīs tas ir pazīstams kā Elantra. Starp citu, pagaidām ir prezentēts tikai standarta restilētais sedans, “iesildītā” N Line versija un pilnvērtīgais “ļaunais” N variants tiks papildināts nedaudz vēlāk.

Avante/Elantra ir pārveidota, iegūstot jaunu “seju”. Tāpēc bumeranga lukturu vietā tika uzstādīta tradicionālāka optika, bet gaitas gaismu joslas tika saglabātas. Radiatora režģis tagad ir sadalīts divās daļās, augšējā – ar “plāksnītēm”. Modelis ieguva arī jaunus bamperus un atšķirīga dizaina diskus, reljefa ielaidumus aizmugurējos jumta statņos, kā arī plašāku virsbūves krāsu klāstu. Garums palielinājies par 60 mm līdz 4710 mm, pārējie izmēri palikuši nemainīgi: platums – 1825 mm, augstums – 1420 mm, garenbāze – 2720 mm.

Interjers ir nemainīgs, tikai Hyundai ir atzīmējis “jaunus, videi draudzīgus” apdares materiālus un jaunu “salvijas zaļo” krāsu. Tāpat kā iepriekš, lētākajam Hyundai Avante sedanam ir mērinstrumentu panelis ar 4,2 collu ekrānu vidū un multimediju sistēma ar 8 collu displeju, fiziskām pogām un pultīm. Vidējās klases” versijai ir 10,25 collu multimediju skārienekrāns, bet augstākajai versijai ir arī pilnībā virtuāls instrumentu panelis (arī 10,25 collu).

Taču standarta aprīkojuma saraksts tika paplašināts: tagad visi varianti ir aprīkoti ar astoņiem drošības spilveniem (iepriekš bija seši, tika pievienoti aizmugurējie sānu drošības spilveni), un otrais vecākais variants saņēma elektrisko rokas bremzi un navigatoru (pirms restilinga bija opcija). Modelim ir arī kameras, adaptīvā kruīza kontrole, automātiskās bremzēšanas, joslu saglabāšanas un aklās zonas uzraudzības sistēmas.

Korejā reformas nav ietekmējušas tehnoloģiju: “tradicionālais” sedans Hyundai Avante tiek piedāvāts ar benzīna “atmosfēras” 1.6 (123 ZS) un gāzes dzinēju 1.6 LPI (120 ZS), hibrīda ir 141 ZS vienība, kas balstīta uz 1.6 dzinēju. Parastais sedans ir pieejams ar variatoru, gāzes dzinējs ir kombinēts ar sešu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, savukārt hibrīda četru durvju versijai ir sešu pakāpju robotizētā pārnesumkārba ar diviem sajūgiem.

Zīmola dzimtenē atjauninātais sedans maksā aptuveni 15 000 ASV dolāru. Nākamais būs globāli atjauninātais Hyundai Elantra.

 

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Jauno Automobiļu Modeļi Latvijā: Škoda Elroq un Audi Q6 Sportback e-tron

Restaurētie modeļi un dizaina tendences: Citroen C4 un C4-X

Elektromobiļi: nākotne, kas jau ir klāt

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk