Lasīšanas Laiks:2 Minute(-s), 18 Sekunde(-s)

Jaunuma oficiālā prezentācija notiks Seulas autošova ietvaros, kas durvis vērs šīs nedēļas vidū. Tajā pašā laikā kļūs zināmi dati par atsvaidzinātā sedana tehnoloģiju.

Hyundai Sonata laida klajā 1985. gadā, un gadu gaitā modelis ir mainījis paaudzes septiņas reizes. Pašreizējās astotās paaudzes “četrdurvis” (ar rūpnīcas indeksu DN8) tika prezentētas 2019. gadā. Ražotājs ir aprēķinājis, ka Sonata pārdošanas apjomi Dienvidkorejā pagājušajā gadā samazinājušies par 30,3% līdz gandrīz 32 000 vienību. Pārveidota sedana izstrāde ir pēdējā posmā, līdz oficiālās prezentācijas brīdim ir atlikušas tikai dažas dienas.

Fotoattēlā: atjaunināta Hyundai Sonata

Iepriekš atjauninātā Hyundai Sonata vairākkārt ir trāpījusi kameras objektīvos gan maskējoties , gan bez maskēšanās . Tagad Korejas ražotājs ir oficiāli deklasificējis jaunuma interjeru un izskatu gan parastajā versijā, gan sporta versijā, pievienojot N Line. Kā gaidīts, modelis saņēma pārskatītu priekšējo daļu ar garu pārsegu, kas dekorēts ar reljefu spiedogu un zīmola logotipu uz malas centrā.

Pārveidotās Sonata funkciju sarakstā ir arī divstāvu galvas optika. Virs jaunā režģa ir plāna dienas gaitas lukturu josla, ko iedvesmojis vecākais Hyundai Grandeur sedans un nesen prezentēts nākamās paaudzes Verna/Solaris . 

Atsvaidzinātajā “četrdurvīs” jauni ir arī galvenie lukturu bloki, kas atrodas zemāk nekā pirmsreformas versijā. Liela gaisa ieplūde ir integrēta priekšējā bufera apakšējā daļā: “parastajā” versijā tās raksts ir veidots lielu šūnu veidā, N Line versijā – mazāka izmēra un nedaudz atšķirīgas formas elementi.

Fotoattēlā: atjaunināts Hyundai Sonata N Line

Pārveidošanas laikā Sonata tika pārskatīta, ieskaitot pakaļgalu. Ir mainīts aizmugurējā bufera dizains, atstarotāji un izplūdes caurules (sporta versijā N Line tie ir dubulti un atrodas abās pusēs). Sedans mainīja arī bagāžnieka vāka izskatu: saņēma dažādus dekoratīvos elementus melnā krāsā. Turklāt veidotāji ir atņēmuši laternu modelim liela iegarena pakava formā, tagad tie ir taisna līnija visā pakaļgala platumā, ko vainago divi taisnstūrveida gaismas elementi.

Arī salons Hyundai Sonata atjauninājuma laikā ir piedzīvojis daudz izmaiņu. Priekšpusē ir liels, izliekts, horizontāls displejs, kas apvieno 12,3 collu virtuālo instrumentu paneli ar tāda paša izmēra skārienekrāna informācijas un izklaides sistēmu. Zemāk ir bloks gaisa kondicionēšanas sistēmas vadībai, pārnesumu pārslēgs atrodas uz stūres statņa. Arī pati stūre ir jauna, ar trim spieķiem. Sedans saņēma citus apdares materiālus un citas krāsu shēmas interjera dekorēšanai.

Informāciju par atsvaidzinātās Sonātes tehniku uzņēmums joprojām patur noslēpumā. Acīmredzot ražotājs nolēma paturēt šo informāciju līdz oficiālajai debijai. Pirmsreformas Sonata pašmāju tirgū tiek piedāvāta ar diviem benzīna dzinējiem, no kuriem izvēlēties: vai nu ar 2,0 litru “aspirēto” ar jaudu 160 ZS, vai ar 180 zirgspēku “turbo-četrinieku” ar tilpumu 1,6 litri. Turklāt modelis šeit pieejams arī ar 2,0 litru LPI gāzes dzinēju ar 146 ZS. un ar hibrīda instalāciju, kuras pamatā ir divu litru dzinējs.

Jaunuma oficiālā prezentācija notiks Seulas autošova ietvaros, kas durvis vērs šīs nedēļas vidū. ASV tirgum paredzēts variants, visticamāk, tiks parādīts aprīļa sākumā Ņujorkas auto izstādē. Atjauninātā Hyundai Sonata visticamāk parādīsies šī gada vidū.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Previous post Atjaunināts BMW M4: pirmie attēli
Next post Rīgas Centrālās dzelzceļa stacijas apkārtnē ieviesīs papildu satiksmes ierobežojumus