Atjauninātais Hyundai i20: sportiskāka āriene un tādas pašas tehnoloģijas

Korejas zīmols ir prezentējis Eiropas tirgum paredzētu hečbeku: modelim ir veikts plānots restilings.

Hyundai kompakto i20 ražo kopš 2008. gada. Kopš tā laika modelis paspējis nomainīt pāris paaudzes. Vecās pasaules tirgum paredzētās versijas trešā paaudze tika prezentēta 2020. gadā. Saskaņā ar ražotāja ziņojumu pērn Eiropā pārdots 41 919 hečbeks, kas ir par 28,7% mazāk nekā gadu iepriekš. Šogad modelim ir pozitīva zīme: pirmajā ceturksnī dīleri šajā tirgū pārdeva 11 495 automobiļus, kas ir par 10% vairāk nekā 2022. gada janvārī-marts.

Attēlā: atjauninātais Hyundai i20 hečbeks
Tagad ir pienācis laiks plānotajam restylingam, kurā izstrādātāji ir būtiski pārskatījuši Hyundai i20 izskatu. “Hečam” ir agresīvāki priekšējais un aizmugurējais bamperis, radiatora režģis ir saglabājis aptuveni tādu pašu formu, taču mainīts “sieta” raksts. Korejas zīmola logotips no režģa pārcēlies uz augšu uz joslu starp priekšējiem lukturiem.

Modeļa profils ir atjaunināts, pateicoties jauna oriģināla dizaina 16 un 17 collu vieglmetāla diskiem. Durvju rokturi joprojām ir tradicionāli un dažādos līmeņos. Atjauninātā hečbeka izstrādātāji nav mainījuši LED priekšējo un aizmugurējo lukturu formu un zīmējumu. Restilinga laikā automobilis ieguvis plašāku paleti: opciju sarakstā iekļauti jauni koši zaļi, pelēki un zili virsbūves krāsojuma toņi.

Arī salonā ir sava porcija jauninājumu. Bāzes versija ieguvusi 4,2 collu LCD ekrānu, funkciju attālināti atjaunināt kartes reāllaikā, ir vairākas USB-C pieslēgvietas. Bagātīgākās versijas vēl tiek piedāvātas ar 10,25 collu virtuālo instrumentu paneli un bezvadu uzlādi viedtālruņiem.

Priekšējā paneļa centrā ir bijušais informācijas un izklaides sistēmas skārienekrāns, tā diagonāle ir tāda pati – 10,25 collas (multimediji atbalsta Apple CarPlay un Android Auto). Lime variantiem salons ir pieejams arī ar dažādiem apdares materiāliem un atbilstošām spilgti zaļām šuvēm.

Attēlā: atjauninātā Hyundai i20 hečbeka interjers
Atjauninātā Hyundai i20 tehnoloģijas Eiropas tirgum paliek nemainīgas. Runa ir par “mīkstajiem hibrīda” agregātiem, kuru pamatā ir 1,0 litra trīscilindru benzīna T-GDi dzinējs ar turbokompresoru un diviem piespiešanas variantiem – 98 un 118 ZS Tie darbojas tandēmā ar 48 voltu “elektrību”. Tiek piedāvāta septiņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba ar dubulto sajūgu vai sešu pakāpju “mehānika” (iMT).

Uzņēmuma Eiropas pārstāvniecība paziņoja, ka atjaunotā Hyundai i20 ražošanu plānots sākt 2023. gada trešajā ceturksnī korejiešu uzņēmuma rūpnīcā Izmitā (Turcijā).

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Jauno Automobiļu Modeļi Latvijā: Škoda Elroq un Audi Q6 Sportback e-tron

Restaurētie modeļi un dizaina tendences: Citroen C4 un C4-X

Elektromobiļi: nākotne, kas jau ir klāt

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk