Atjauninātais Toyota Yaris: tagad arī sedans

Četru durvju modeļa virsbūve un salons ir pārveidots, lai līdzinātos iepriekš debitējušajam pārveidotajam alternatīvajam hečbekam. Turklāt budžeta auto ir saņēmis jaunu aprīkojumu.

Pagājušajā gadā Toyota iepazīstināja ar lētu nākamās paaudzes sedanu, kas paredzēts Dienvidaustrumāzijas un Tuvo Austrumu valstīm: dažviet modelis ir pazīstams kā Yaris Ativ, bet dažos tirgos kā Vios vai vienkārši Yaris. Atgādināsim, ka “četru durvju” modelim nav nekāda sakara ar mazo Yaris hečbeku, kas radīts uz “bagija” GA-B un paredzēts Eiropai un Japānai. Lieta tāda, ka jaunais sedans ir būvēts uz DNGA platformas (Toyota TNGA versija), tas ir tiešs pēctecis vienkāršajam automobilim ar rūpnīcas indeksu XP150, kura pamatā savukārt ir B platformas pagarinātā versija. Tādējādi Toyota savā klāstā ir saglabājusi arī senu alternatīvu Yaris: martā Taizemē debitēja restilēts hečbeks. Tagad izrādās, ka “četru durvju” uz “kravas automašīnas” DNGA neparādīsies visur: Vjetnamā sākās sedana XP150, kas ir atjaunināts tāpat kā radniecīgais hečbeks, tirdzniecība. Starp citu, Vjetnamas tirgū četru durvju modelis tiek dēvēts par Vios.

Sedana priekšpuse atkārto taizemiešu hečbeku, Vios saņēmis līdzīgus “izliektus” priekšējos lukturus (tie ir LED jau “bāzē”), tādu pašu režģi, bamperi un miglas lukturus. Turklāt četrdurvju versijai ir jauna dizaina riteņu diski (taču tie ir 15 collu). Taču aizmugurējā daļa ir gandrīz neskarta, izņemot nedaudz retušētu aizmugurējo bamperi.

Tāpat kā piecu durvju gadījumā, arī iekšpusē vairāk vai mazāk būtiski atjauninājumi ir tikai augšējā restilētā Toyota Vios daļā: 9 collu multimediju sistēmas ekrāns, kas paceļas virs priekšējā paneļa (vienkāršākās komplektācijās ir 7 collu ekrāns, un tas joprojām ir iestrādāts panelī).

Dārgākais vjetnamiešu sedans ieguva arī frontālās sadursmes brīdinājuma sistēmu un joslu uzraudzības sistēmu, top-versija vēl ieguva klimata kontroli un kruīza kontroli.

Tehnika paliek nemainīga: Vjetnamā Vios ir pieejams ar benzīna četru cilindru “atmosfērisko” 1,5, kura jauda ir 106 ZS (140 Nm) un kurš ir kombinēts ar piecu pakāpju “manuālo” jeb variatoru.

Restilētā “četru durvju” cena – aptuveni no 20 000 dolāru. Jā, Vjetnamai tas ir diezgan lēti – pat sedans Kia Soluto uz vecā Rio bāzes tur maksās vismaz 17 000 dolāru.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Jauno Automobiļu Modeļi Latvijā: Škoda Elroq un Audi Q6 Sportback e-tron

Restaurētie modeļi un dizaina tendences: Citroen C4 un C4-X

Elektromobiļi: nākotne, kas jau ir klāt

1 Komentārs

FlorenceO 13. jūlijs, 2024. - 04:35
I like this web site very much, Its a real nice position to read and get information.Blog monetyze
Add Comment

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk