Pilna izmēra rāmja SUV, kas izgatavots, pamatojoties uz pikapu, pirmo reizi tika ieviests 1991. gadā. Sākotnēji tas tika pārdots ar nosaukumu Blazer, kā arī GMC Yukon. Un tikai kopš 1995. gada modeļa gada SUV saņēma tagad labi zināmo nosaukumu Tahoe. Šodien modeļa piektā paaudze jau atrodas uz konveijera, kura pirmizrāde notika 2019. gada beigās. Pusotru gadu vēlāk Tahoe sasniedza Krievijas tirgu, tajā pašā laikā mēs veicām tā testa braucienu. Ir pienācis laiks plānotam atjauninājumam, un testa paraugi jau ir pamanīti ar photospies. Kas tad mainīsies?

Kamēr prototipa korpusi ir paslēpti zem bieza maskēšanās slāņa, bet jau ir skaidrs, ka Tahoe saņems jaunu priekšējo optiku, kas kļūs par “divstāvu” saskaņā ar jaunāko modi: augšējā daļā būs kopējās LED gaismas, un galvenie priekšējo lukturu bloki atradīsies nedaudz zemāk buferī. Pastāv iespēja, ka stāvgaismas izstiepsies līdz pilnam priekšgala platumam, līdzīgs risinājums iepriekš tika piemērots jaunajam silverado EV elektriskajam pikapam, kas pirmo reizi tika demonstrēts pagājušā gada sākumā. Būs lielāks režģis ar horizontāliem šķērsstieņiem, un priekšējais buferis, iespējams, tiks labots. Kas attiecas uz aizmuguri, maskēšanās laikā nav manāmu izmaiņu. Mēs varam pieņemt, ka atjaunošana ietekmēs LED gaismu grafiku, un mēs arī attēlojām variantu ar horizontālām sloksnēm, kas iet uz bagāžnieka vāku.

Pagaidām nav informācijas par izmaiņām tehniskajā daļā, pašreizējais Tahoe ir veidots uz GMT T1XX platformas, kuru izmanto arī Silverado 1500 pikaps. SUV ir aprīkots ar benzīna atmosfēras V8 dzinējiem – 5,3 (360 ZS, 519 Nm) un 6,2 (426 ZS, 623 Nm). Ir arī turbokompresors in-line dīzelis “seši” Duramax 3.0 no tā paša pikapa. Visas versijas ir aprīkotas ar 10 pakāpju automātisko pārnesumkārbu, pamata SUV ir aizmugurējo riteņu piedziņa, savukārt dārgākas visu riteņu piedziņas versijas.

Pārveidots SUV var parādīties šī gada laikā.

Tikmēr pagājušajā mēnesī notika atjauninātā krosovera Chevrolet Trailblazer pirmizrāde.