Saistītajam čehu zīmola atsvaidzinātajam hečbekam un krosoveram ir viena tehnika diviem un tas pats salons, taču tie saglabāja savas izskata iezīmes.
Skoda Scala hečbeks un Kamiq krosovers ir tuvākie radinieki. Piecdurvju modelis tika prezentēts pirmais: Scala debitēja 2018. gada decembra beigās, bet pārdošana Eiropā sākās 2019. gada sākumā. Savukārt Kamiq krosovers tika prezentēts 2019. gada februārī, un pie vecās pasaules dīleriem šis modelis nonāca tā gada rudenī. Tagad Scala un Kamiq ir piedzīvojuši plānotu pārveidošanu, un tajā pašā laikā.
Abi modeļi saglabāja savu individuālo izskatu. Skoda Scala hečbeks saņēma palielinātu režģi ar sarežģītāku rakstu, kas izveidots no melniem vertikāliem elementiem. Tāpat atsvaidzinātajam hečbekam ir cits priekšējais buferis ar citu gaisa ieplūdi, bet priekšējiem lukturiem ir pārveidota LED gaitas lukturu forma un raksts. Modelis saņēma jauna oriģināla dizaina lokus, kuru izmērs bija no 16 līdz 18 collām.
Arī Skoda Kamiq SUV saņēma lielāku režģi, taču tie nepieskārās tā rakstam. Divstāvu galvas optika izskatās savādāk: tagad LED gaitas lukturiem ir šaurāka forma, un galvenie lukturu bloki, gluži pretēji, ir kļuvuši platāki. Nedaudz mainījusies arī gaisa ieplūde. Modelis tika aprīkots arī ar jaunu “rullīšu” komplektu, to diametrs ir 17 vai 18 collas. Matricas priekšējie lukturi pirmo reizi tiek piedāvāti kā opcija Skoda Kamiq un Scala.
Atsvaidzinātā hečbeka un krosovera interjers ir praktiski vienāds, starp citu, arī tam bija maz atšķirību pirmsreformas versijās. Tagad Kamiq un Scala pamataprīkojumā būs 8,0 collu digitālais instrumentu bloks, kā arī informācijas un izklaides sistēma ar nelielu skārienekrānu (diagonāle – 8,25 collas).
Par piemaksu Kamiq un Scala ir 10,25 collu virtuālais instrumentu bloks un 9,2 collu multivides skārienekrāns. Ir arī vērts atzīmēt, ka klimata kontroles bloks saņēma vairāk fizisko pogu (atcerieties, Skoda zīmols ir daļa no VW koncerna, kas iepriekš bija paziņojis par aiziešanu no skārientaustiņiem ).
Atjauninātās lūkas un SUV dzinēju klāsts ir tāds pats kā nesen ieviestajam pārveidotajam Volkswagen T-Cross krosoveram . Bāze ir 1,0 litra TSI benzīna turbomotors ar divām paaugstināšanas iespējām – 95 un 115 ZS. Vecākais dzinējs ir 1,5 litru TSI turbo četrinieks ar jaudu 150 ZS. Tajā pašā laikā 95 zirgspēku versija ir savienota pārī tikai ar manuālo “piecu ātrumu”, un 115 zirgspēku un 150 zirgspēku dzinējiem ir vai nu sešpakāpju mehānika, vai septiņu ātrumu iepriekš selektīva robotizēta DSG kaste. Ne dīzeļi, ne hidrīdi netiek nodrošināti.
Uzņēmums vēl neko nav teicis par tirdzniecības sākuma laiku, taču, visticamāk, jau tuvākajā laikā atsvaidzinātās Skoda Scala un Kamiq nonāks pie vecās pasaules dīleriem. Cenas atjauninātajām versijām tiks paziņotas vēlāk. Vienā no lielākajiem Eiropas tirgiem Vācijā pirmsstila hečbeku var iegādāties par vismaz 23 070 eiro, bet par krosoveru prasa vismaz 24 370 eiro.