Lasīšanas Laiks:1 Minute(-s), 45 Sekunde(-s)

Trīsrindu SUV ir mainījies arī no ārpuses, taču nedaudz, un mēs jau esam redzējuši šo dizainu piecus sēdekļus ietilpīgajai modeļa versijai. Krosovers tiks piedāvāts ar to pašu turbo motoru, un paredzams, ka tam būs jauna pārnesumkārba.

Modernizētais krosovers Exeed VX parādījās Ķīnas rūpniecības ministrijas fotogrāfijās pagājušā gada rudenī, pēc tam bija arī vairāki spiegošanas attēli. Pats zīmols, kas pieder Chery, uzlaboto SUV atklāja marta sākumā. Tagad Sēlijā notika prezentācija vietējiem medijiem: jo īpaši modeļa “dzīvās” bildes publicēja izdevums Autohome. Starp citu, Exeed šo VX uzskata par jaunās paaudzes krosoveru, taču tas tomēr ir restilings.

Ārēji trīsrindu krusts tagad atkārto piecu sēdvietu versiju (versija ar salonu piecām personām un oriģinālo Exeed VX dizainu parādījās pirms gada), vienīgā atšķirība ir detaļās. Tā radiatora režģim ar vertikāliem ķīļiem ir hromēta apmale, nevis melna, turklāt jaunajam priekšējam bamperim ir spīdīgs dekoratīvs ieliktnis. Izmēri nav mainījušies (tie nav atkarīgi no sēdvietu skaita): garums – 4970 mm, garenbāze – 2900 mm.

Savukārt salons ir pilnībā pārveidots Mercedes stilā: Exeed VX ir ieguvis jaunu priekšējo paneli ar trim daudzekrānu displejiem zem viena loga, nevis divu ekrānu vietā. Centrālās ventilācijas atveres tagad atrodas virs multimediju skārienekrāniem, vairs nav atsevišķa “klimata kontroles” bloka ar mazgātājiem (visi iestatījumi ir iešūti lielākajā ekrānā). Modelim ir arī jauns stūres rats ar skārienjūtīgām pogām, labais lāpstiņš atbild par transmisijas pārslēgšanu, un sēdekļu iestatījumu vadība pārcelta uz durvīm (atkal kā Mercedes modelī). Visbeidzot, uzlaboti sēdekļi, turklāt aprīkojuma sarakstā ir iekļauta pirmās un otrās rindas sēdekļu apsilde un ventilācija (priekšējie sēdekļi arī ar masāžas funkciju) un aktīvā trokšņu slāpēšanas sistēma. Pārveidotais Exeed VX joprojām ir pieejams ar septiņu sēdvietu salonu, taču jau ir izziņots arī sešvietīgs variants ar atsevišķiem sēdekļiem otrajā rindā.

Dzinējs ir tāds pats: Ķīnā krosoveru darbina 2.0 benzīna turbo četru cilindru dzinējs, kas attīsta 261 ZS un 400 Nm. Par pārnesumkārbu Exeed pats vēl nav stāstījis. Daži vietējie plašsaziņas līdzekļi prognozē, ka VX izmantos klasisko astoņu pakāpju automātu pašreizējā septiņu pakāpju divsajūgu “robota” vietā, lai gan tas vēl nav parādījies citos zīmola modeļos. Priekšējo vai visu riteņu piedziņa.

Pārstrādātā Exeed VX pārdošana vietējā tirgū sāksies 8. aprīlī.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Previous post Par paziņas slepkavības mēģinājumu Olainē aizturēts vīrietis
Next post Ferrari Roma Spider: mīksts salokāms jumts un kupejas tipa tehnoloģija