Bizzarrini Giotto: pirmais jaunais atjaunotā itāļu zīmola modelis

Bizzarrini zīmols tika atjaunots 2020. gadā ar Kuveitas uzņēmēja Rezama Al Roumi naudu. Sākotnējais Bizzarrini uzņēmums, ko 1964. gadā dibināja talantīgais itāļu inženieris Džoto Bizzarrini, darbojās tikai piecus gadus, taču tik īsā laikā tas automobiļu pasaulei piedāvāja vairākus izcilus modeļus, kas estētisko un dinamisko īpašību ziņā neatpalika no tā laika Ferrari un Lamborghini.

Pirms sava uzņēmuma dibināšanas Bizzarrini strādāja par galveno dizaineri Ferrari un Iso, un viņa vadībā tika izstrādāts tā laika dārgākais modelis – “Haunted Horse” – Ferrari 250 GTO. Bizzarrini arī lika pamatus Lamborghini V12 dzinējam, kura arhitektūra tika izmantota līdz 2010. gadam. Ja arī jums ir interesanti, Džoto Bizzarrini, klauvējot uz koka, jūnijā svinēs 97. dzimšanas dienu.

Apvienotajā Karalistē bāzētais modernais uzņēmums Bizzarrini 2021. gadā prezentēja Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival kupeju, kas ir precīza 1965. gada 5300 GT Corsa kopija, aprīkota ar 5,3 litru 400 zirgspēku V8 atmosfērisko motoru. Ierobežotā tirāža 24 eksemplāri nonāca turīgu kolekcionāru garāžās.

Tagad ir izziņots pirmais jaunais modelis – Giotto, līdz ar kura prezentāciju uzņēmums paziņoja par vadības komandas maiņu. Ians Fentons (iepriekš strādājis vadošos amatos Ford, Mazda, Jaguar Land Rover un Aston Martin) ir iecelts par ģenerāldirektoru, Kriss Porits (iepriekš strādājis par ražošanas vadītāju Aston Martin, Tesla un Rimac) ir jaunais tehniskais direktors, bet Džulians Dženkinss (iepriekš strādājis BMW un Rolls-Royce) ir jaunais komercdirektors.

Bizzarrini Giotto ir atklāts skicēs un tīzeros, pilnīga pirmizrāde gaidāma līdz gada beigām, testa braucieni plānoti 2024. gadā, bet ražošanas sākuma datums vēl nav zināms. Pagaidām ir norādīta tikai tehniskā informācija – motors ir atmosfēriskais V12, kas savienots ar 8 pakāpju divsajūgu automātisko transmisiju.

Bizzarrini Giotto dizainu izstrādāja leģendārais Džordžeto Džidžāro (Giorgetto Giugiaro) un viņa dēls Fabricio (Fabrizio), kuri tagad vada savu dizaina studiju GFG Style. Giorgetto Giugiaro bija iesaistīts oriģinālā Bizzarrini 5300 GT izstrādē, tāpēc nav pārsteigums, ka Giotto modelī redzēsim šī klasiskā modeļa elementus. Tomēr netiek mēģināts “uzlikt” veco tēlu uz jaunās šasijas, jo tīzeros mēs redzam modernu superauto. Tirgus stāvoklis ir tāds, ka pieprasījums pēc luksusa precēm “mežonīgi” pieaug, kas veicina zīmolu atdzimšanu, kuri ilgi glabājas arhīvos.
*** Translated with www.DeepL.com/Translator (free version) ***

 

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Range Rover itāļu valodā: kā parādījās Rayton Fissore Magnum un kāpēc tas izgāzās

Hyundai plāno pārdot 2 miljonus elektromobiļu līdz 2030. gadam

Samsung un Qualcomm kopīgi izstrādās automobiļu sistēmas un ADAS

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk