BMW i7 M70 xDrive elektriskais sporta sedans ir lēnāks un vājāks par konkurentiem

BMW ir atklājis sava flagmaņa i7 elektriskā sedana M70 xDrive augstāko versiju. Divu dzinēju spēka agregāts nodrošina maksimālo jaudu 660 ZS un 1100 Nm un līdz 100 km/h paātrinās 3,7 sekundēs.

Jaunās “septītās” paaudzes BMW G70 pirms gada debitēja “ogļūdeņraža” un elektriskajās modifikācijās, pēdējā ir apzīmēta ar indeksu i7. BMW i7 xDrive60 ir aprīkots ar divu dzinēju spēkstaciju ar kopējo maksimālo jaudu 400 kW (544 ZS) un 745 Nm, pirmo “simtnieku” šāds elektriskais sedans sasniedz 4,7 sekundēs, maksimālais ātrums ir ierobežots līdz 240 km/h.

BMW i7 M70 xDrive sporta automobilim ir tieši tāds pats priekšējais elektromotors kā xDrive60 versijai, tā maksimālā jauda ir 195 kW (258 ZS) un 365 Nm, bet aizmugurē ir jauns augstākā līmeņa elektromotors, kura maksimālā jauda ir 360 kW (489 ZS) un 650 Nm. Maksimālā kombinētā jauda ir 485 kW (660 ZS) un 1100 Nm. Tas ir pieejams ar aktivizētu M Launch Control vai M Sport Boost un ļauj smagajam sedanam (pašmasa 2695 kg) sasniegt 100 km/h 3,7 s un maksimālo ātrumu 250 km/h.

Salīdzinājumam, Mercedes-AMG EQS 53 4Matic+ elektriskā liftbacka Mercedes-AMG EQS 53 4Matic+ ar papildaprīkojumu AMG Dynamic Plus jauda ir 560 kW (761 ZS), un tas līdz 100 km/h spēj paātrināties 3,4 sekundēs. Tesla Model S Plaid ir vēl jaudīgāks un ātrāks – 1020 ZS un 2,1 sekunde. Amerikāņu luksusa sedans Lucid Air Sapphire var lepoties ar vairāk nekā 1200 ZS un līdz 100 km/h paātrinās aptuveni 2 sekundēs.

BMW i7 M70 xDrive atpaliek no konkurentiem arī nobraukuma ziņā ar vienu uzlādi: ar pilnu 101,7 kWh akumulatora uzlādi var nobraukt ne vairāk kā 560 km WLTP ciklā, savukārt Mercedes-AMG EQS 53 4Matic+ var nobraukt 580 km, bet Tesla Model S Plaid – 600 km.

Lielu daļu BMW i7 M70 xDrive veltītā preses paziņojuma aizņem “dārzeņu” Max Range režīma apraksts, kas ļauj palielināt darbības diapazonu par 15-25%. Šajā režīmā maksimālais ātrums tiek ierobežots līdz 90 km/h, tiek izslēgta klimata kontrole un sēdekļu apsilde/ventilācija, kā arī ierobežotas dažas izklaides funkcijas. Pārvietošanās diapazons “cīņas” režīmā ir atkarīgs no vadītāja braukšanas manieres, laikapstākļiem un trases, taču, atklāti sakot, neviens negribētu tik apjomīgu (kopējais garums – 5391 mm) un smagu sedanu avarēt autodromos vai vētras serpentīnos uz riepu saķeres spēju robežas.

Tomēr BMW i7 M70 xDrive ir sportiski noregulēta adaptīvā pneimobalstiekārta ar aktīviem pretvilces stieņiem, pastiprināta virsbūve, jaudīgas M bremzes, efektīvākas aerodinamiskās ribas attiecībā uz noslodzi: efektivitātes koeficients salīdzinājumā ar BMW i7 xDrive60 ir palielināts no 0,24 līdz 0,26. “Emka” ārēji atpazīstams pēc agresīvāka dizaina bamperiem, īpaša dizaina 21 collas riteņu diskiem, kā papildaprīkojums pieejams fotogrāfijās redzamais divkrāsu virsbūves krāsojums. Tikmēr ļoti komfortablais interjers ne visai veicina “cīņas” garu, jo kā galvenais polsterējuma materiāls pieejama vilna un kašmirs.

Elektriskā Emka flagmaņa cena vēl nav paziņota; tas būs pieejams Eiropas dīleriem šā gada otrajā pusē.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Jauno Automobiļu Modeļi Latvijā: Škoda Elroq un Audi Q6 Sportback e-tron

Restaurētie modeļi un dizaina tendences: Citroen C4 un C4-X

Elektromobiļi: nākotne, kas jau ir klāt

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk