Budžets Porsche 914 pārvērta par ļoti dārgu restomodu ar Fifteen Eleven Design

Fifteen Eleven Design Beikvelā, Derbišīrā, Anglijā, ir iedvesusi jaunu elpu klasiskajam Porsche 914 sporta auto ar vidējo dzinēju, ar modernu dzinēju, Porsche Cayman piekari un modernizētu virsbūvi ar oglekļa šķiedras ārējiem paneļiem.

60. gadu otrajā pusē izstrādātais Porsche 914 Targa sporta auto izrādījās viens no komerciāli neveiksmīgākajiem Porsche modeļiem: sākotnēji tas tika izstrādāts kā Porsche un Volkswagen kopprojekts, un to bija paredzēts pārdot ar diviem zīmoliem, bet Volkswagen galu galā atteicās no šīs automašīnas, un vienam Porsche uzņēmumam 914 projekts izrādījās pārāk sarežģīts un dārgs, lai to ražotu ar diezgan pieticīgiem tehniskajiem parametriem. Neskatoties uz to, mūsdienās Porsche 914 tiek uzskatīts par vienu no labākajiem 60. gadu beigu un 70. gadu sākuma automobiļu dizaina paraugiem, kolekcionāru interese par to ir liela, tāpēc restaurācijas darbnīca Fifteen Eleven Design nolēma, ka uz Porsche 914 bāzes veidotais restomods. būt veiksmīgam.

5 / 5

1 / 5

2 / 5

3 / 5

4 / 5

5 / 5

1 / 5

2 / 5

3 / 5

4 / 5

5 / 5

Fifteen Eleven Design ir Mellors Elliot Motorsport rallija sacīkšu komandas apakšvienība, un viņu inženieru zināšanas ir pierādījušas, ka tās ir ļoti noderējušas RestoMod izstrādē, kas ilga gandrīz trīs gadus. No oriģinālā Porsche 914 virsbūves rāmis un dažas interjera detaļas palika restomodā, savukārt rāmis tika pilnībā restaurēts un pastiprināts ar cauruļveida rāmi, un visa ārējā apvalka bija jauna, tā bija no oglekļa šķiedras. Paplašinātas riteņu arkas, parādījās gaisa ieplūdes atveres aizmugurējos spārnos, mainīts bamperu un priekšējā bagāžnieka vāka dizains, pakaļgals saņēma ducktail spoileri, tika uzstādīta pilnīgi jauna diožu apgaismojuma tehnoloģija, un vairs nav ievelkamu priekšējo lukturu. .

Šasija restomodam ir aizgūta no 987.2 paaudzes Porsche Cayman S kupejas, kas tika ražota no 2009. līdz 2013.gadam, un tai ir pievienoti Reiger regulējamie amortizatori. Vāja krājuma dzinējs ir aizstāts ar modificētu 3,8 litru plato sešu Porsche ar kaltiem virzuļiem, Life Racing vadības bloku un pielāgotu nerūsējošā tērauda izplūdes sistēmu. Maksimālā jauda, ​​atkarībā no iestatījumiem, ir 385-405 ZS. Ātrumkārba – 6 ātrumu “mehānika”. Akciju bremzes ir nomainītas pret jauniem perforētiem Porsche Brembo diskiem ar 4 virzuļu suportiem. Klasiskie 18 collu Fuchs diski, kas ietīti modernās Michelin Pilot Sport 2 riepās.

2 / 2

1 / 2

2 / 2

1 / 2

Salons pilnībā izmainīts ar ādu un zamšādu, uzstādīta jauna trīs spieķu stūre, AP Racing pedāļu komplekts un Recaro kausiņi, mainīts centrālā tuneļa dizains, augsti uzstādītā ātrumkārbas svira vainagojusies ar parakstu Fifteen Eleven. koka rokturis. Jaunā FIA prasībām atbilstoša degvielas tvertne ir palielinājusi vietu kājām.

4 / 4

1 / 4

2 / 4

3 / 4

4 / 4

1 / 4

2 / 4

3 / 4

Restomod cena ir no 350 000 sterliņu mārciņu, krāsu dizains var būt jebkurš un to ierobežo tikai klienta iztēle.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Jauno Automobiļu Modeļi Latvijā: Škoda Elroq un Audi Q6 Sportback e-tron

Restaurētie modeļi un dizaina tendences: Citroen C4 un C4-X

Elektromobiļi: nākotne, kas jau ir klāt

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk