Buick Electra E5 pirmizrāde: priekšpiedziņa vai pilnpiedziņa un Avenir luksusa versija

Kopuzņēmums SAIC-GM ir pilnībā deklasificējis Buick Electra E5 elektrisko krosoveru Ķīnas tirgum, un pārdošana jau ir sākusies.

Buick Electra E5 eksterjers tika oficiāli atklāts jau pagājušā gada decembrī, tajā pašā mēnesī krosoveru sāka ražot rūpnīcā Vuhanas pilsētā, februārī tika deklasificēts interjers, un vakar notika pilnīga pirmizrāde, kas sakrita ar pārdošanas uzsākšanu. Atgādināsim, ka pagājušajā gadsimtā nosaukumu Electra deva lieliem un labi aprīkotiem benzīna modeļiem Buick, tagad tas tiek dots jaunās paaudzes elektromobiļu saimei, kuras pirmdzimtais ir Electra E5.

Electra E5 pamatā ir GM izstrādātā modulārā platforma Ultium, krosovera kopējais garums ir 4892 mm, platums – 1905 mm, augstums – 1655 mm, garenbāze – 2954 mm. Priekšējā balstiekārta ir McPherson, aizmugurējā balstiekārta ir neatkarīga daudzvārpstu.

Bāzes versijai Standard Range priekšējā asī ir tikai elektromotors, tā maksimālā jauda ir 180 kW (245 ZS) un 330 Nm, paātrinājuma laiks līdz 100 km/h ir 7,6 sekundes, maksimālais ātrums visās versijās ir ierobežots līdz 180 km/h. Bāzes versijas akumulatora ietilpība ir 68 kWh, un nobraukums ar vienu uzlādi ir 545 km (turpmāk CLTC).

Long Range atšķiras no standarta Range ar līdz 150 kW (204 ZS) samazinātu elektromotora jaudu ar tādu pašu griezes momentu un palielinātu akumulatora ietilpību līdz 79,7 kWh ar pilnu uzlādi līdz 620 km. Pirmais “simts” tiek sasniegts 8,6 sekundēs.

Augstākā līmeņa pilnpiedziņas 4WD versija tiek piedāvāta kombinācijā ar grezno Avenir apdari. Priekšējā elektromotora maksimālais lietderības koeficients ir 143 kW (194,5 ZS) un 305 Nm, aizmugurējā – 68 kW (92,5 ZS) un 160 Nm, proti, aizmugurējais elektromotors šajā gadījumā pilda palīgdzinēja funkciju. Maksimālā kombinētā spēkstacijas jauda ir 211 kW (287 ZS) un 465 Nm. Līdz 100 km/h divu motoru krosovers paātrinās 6,7 sekundēs, akumulatora ietilpība – 79,7 kWh, nobraukums ar vienu uzlādi – 603 km.

Interjers ir stingri pieczvaigžņu, bagāžnieka tilpums ir 502 litri (ar salocītiem otrās rindas sēdekļiem – 1658 litri). Priekšējo daļu vainago izliekts 30 collu displejs ar 6K izšķirtspēju (6008 x 934 punkti), kas apvieno instrumentu un multimediju ekrānu. Vadītājam pieejams arī 12,6 collu krāsu projekcijas displejs. Uz “peldošās” konsoles starp priekšējiem sēdekļiem atrodas skaļuma regulēšanas funkcija, bet spēka režīmi tiek regulēti ar labās vadības sviras palīdzību. Aprīkojums pretendē uz plašu sarakstu ar moderniem elektroniskiem vadītāja palīgiem, tostarp otrā līmeņa autopilota Super Cruise.

Avenir versijas iezīmes ir efektīgi matricas lukturi, animēti aizmugurējie lukturi, izsmalcināta interjera apdare ar unikālām krāsām un metalizētiem ieliktņiem, luksusa priekšējie sēdekļi un zamšādas griesti.

Buick Electra E5 cenas Ķīnā sākas no 208 900 juaņu (2,48 miljoni rubļu pēc pašreizējā valūtas maiņas kursa) par bāzes versiju standarta klāstā. Augstākā līmeņa Avenir versija ar pilnpiedziņu maksā 278 900 juaņu (3,31 milj. rubļu). Pagaidām nav zināms, vai Buick Electra E5 tiks pārdots ārpus Ķīnas. Ķīnā otrais Buick modelis, kas balstīts uz Ultium platformas, būs mazāks Electra E4 krosovers, kas tirgū nonāks šā gada vidū.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Jauno Automobiļu Modeļi Latvijā: Škoda Elroq un Audi Q6 Sportback e-tron

Restaurētie modeļi un dizaina tendences: Citroen C4 un C4-X

Elektromobiļi: nākotne, kas jau ir klāt

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk