Četrdurvju automobilim ir visai netradicionāla virsbūve, taču arī iekšpusē ir īpatnības. Tāpat kā iepriekš, modelis būs pieejams ar diviem turbokompresoru dzinējiem.
Aizejošais Buick LaCrosse sedans debitēja jau 2015. gadā un savu karjeru tirgū sāka gadu vēlāk. 2019. gadā modelis vājā pieprasījuma dēļ pameta ASV, un šeit, Ķīnā, kas ir kļuvusi par vienīgo “četru durvju” tirgu, viņa piedzīvoja restilingu tajā pašā gadā (tur, protams, pārdod vietējās ražošanas automobiļus). Un tagad ceļā ir jaunas paaudzes sedans. Kopumā svaigais LaCrosse jau ilgu laiku spīdēja uz debesu kalpošanas bildēm, taču Buick ir nolēmis deklasificēt sedanu pakāpeniski. Aprīlī zīmols ir izplatījis pirmos zīmolu interjera attēlus, un tagad ir parādījušies jauni attēli, tostarp ar modeli, kas iemūžināts pilnā izmērā.
Eksterjera dizains veidots jaunajā Buick korporatīvajā stilā, kas jau ir izmantots GL8 Century minivena, Electra E5 elektromobiļa, kompaktā Encore GX un Envista krosovera kupejas dizainā. Izceļas ar priekšpusi ar haizivs degunu un virs galvas uzstādītiem gaitas lukturiem. Arī sedana lukturi “ieplūst” galvenajos matricas lukturos – līdzīgi kā MPV. Turklāt četru durvju aizmugurējie lukturi ir veidoti kā viena plāksne. Kopumā LaCrosse noteikti izceļas no pūļa. Jaunajos attēlos redzama augstākā versija Avenir, kurai ir savs radiatora režģis un paplašināta hroma apdare.
Līdz ar paaudžu maiņu Buick LaCrosse ir nedaudz saruka: tā garums ir 4996 mm salīdzinājumā ar priekšgājēja 5026 mm. Riteņu bāze ir kādreizējo 2905 mm, tas ir, visticamāk, jaunais sedans saglabājis iepriekšējā modeļa platformu.
Salonā ir viens 30 collu displejs, par transmisijas vadību tagad atbildīgs ir apakšējās kārbas svira, un virs centrālā tuneļa ir “peldošā” sekcija ar pāris bezvadu uzlādes spilventiņiem viedtālruņiem. Aprīkojuma sarakstā ir arī panorāmas jumts, skārienjūtīga klimata kontrole un ventilējami un masējoši sēdekļi.
Tāpat kā līdzšinējais LaCrosse, arī jaunais sedans tiks piedāvāts ar diviem benzīna dzinējiem, no kuriem varēs izvēlēties: 1,5 un 2,0 turbo četru dzinēju. Ķīnieši raksta, ka pirmais dzinējs attīsta 179 ZS, bet otrais 230 ZS (saskaņā ar citiem avotiem – 237 ZS). Priekšgājēja bāzes dzinēja jauda ir 169 ZS, divu litru turbo – 237 ZS, abi ir kombinēti ar deviņu pakāpju “automātu”, piedziņa tikai priekšējā. Vēlāk jaunais četru durvju modelis var iegūt arī hibrīda variantu.
Pēc provizoriskiem datiem, pilnā Buick LaCrosse pirmizrāde Ķīnā notiks 15. maijā, un tad arī varēs paziņot cenas. Šobrīd iepriekšējās paaudzes sedans maksā no 31 700 dolāriem, par grezno Avenir versiju prasa vismaz 38 300 dolāru.