Lasīšanas Laiks:1 Minute(-s), 56 Sekunde(-s)

Lielajam apvidus automobilim ir vairāki ekrāni, viedie sēdekļi un panorāmas jumts, ko var mainīt. Pilnīga SUV pirmizrāde notiks pēc dažām dienām.

Pagājušajā rudenī “debesu” koncerns BYD paziņoja par jauna apakšuzņēmuma izveidi, kura ietvaros tiks ražoti luksusa klases elektrificēti modeļi (starp citu, uzņēmums neražo automobiļus tikai ar iekšdedzes dzinējiem). Zīmola nosaukums savā dzimtenē skan Yangwang, kas latīnizētā ķīniešu valodā nozīmē “skaties uz augšu”. Līdz šim ir izziņoti divi modeļi: brutāls apvidus karkasa apvidus SUV U8 un superauto U9, kas gandrīz sērijveida ražošanai gatavu prototipu formā debitēja janvārī. Pirms nedēļas parādījās svaigas detaļas par “devītnieku”, un tagad ražotājs ir atslepenojis apvidus automobiļa interjeru (šā gada sākumā demonstrētajam automobilim bija aizslēgtas durvis un cieši tonēti logi).

Tas, kas spiegu fotogrāfijās izskatījās pēc vienota L veida bloka, patiesībā izrādījās atsevišķi paneļa un multimediju sistēmas ekrāni. Pēdējais ir izgatavots uz organisko diodžu (OLED) bāzes, tas ir nedaudz izliekts un faktiski aizvietojis centrālo konsoli ar ierastajiem fiziskajiem taustiņiem zem planšetes. BYD ir arī paziņojis, ka Yangwang U8 ir “otrā pilota” ekrāns – acīmredzot atsevišķs displejs priekšējam pasažierim (attēlos nav redzams skārienekrāns, jo tas ir izslēgts). Visbeidzot, ir displeji otrās rindas pasažieriem (planšetdatori ir piestiprināti pie sēdekļiem). Kopumā modelī ir 7 sēdvietas, krēsli ir izvietoti shēmā 2+2+3.

Virs priekšējā paneļa ir uzstādīti gaisa deflektori. Yangwang U8 ieguva panorāmas jumtu (ar bīdāmo daļu), kura gaismas rakstu var mainīt. Sēdekļi ir apvilkti ar Nappa ādu, turklāt elektronika var pielāgot priekšējo sēdekļu sānu balsta iestatījumus atbilstoši ceļa apstākļiem.

Atgādināsim, ka U8 pagaidām tiek prezentēts elektromobiļa formā, taču vēlāk vajadzētu parādīties arī hibrīda versijai, lai gan par to pagaidām nav informācijas. SUV ir 5319 mm garš (ieskaitot ārējo rezerves daļu), 2050 mm plats, 1930 mm augsts un 3050 mm garas riteņu bāzes. Tīri “zaļais” U8 ir aprīkots ar četriem individuāli regulējamiem elektromotoriem, kuru kopējā jauda – aptuveni 1100 ZS. Attiecībā uz akumulatoru tiek minēts tikai tas, ka tas ir no Blade saimes. Pēc provizoriskiem datiem, pirmais “simtnieks” elektriskais Yangwang U8 iegūs tikai 3 sekundes. Turklāt apvidus automobilis varēs pagriezties uz vietas un pārvietoties pa diagonāli (līdzīgi kā GMC Hummer EV).

Pilnīga jaunā SUV prezentācija notiks Šanhajas automobiļu izstādē, kas tiks atklāta 18. aprīlī. Vietējā tirgū Yangwang U8 vajadzētu nonākt trešajā ceturksnī. Krievijā BYD savus modeļus šobrīd oficiāli nepārdod, taču iespējams, ka vēlāk kāds no vietējiem dīleriem riskēs šo visurgājēju ievest savā piedāvājumā.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Previous post Pirmais Exeed sedans pasaules tirgū ar Exlantix nosaukumu
Next post Vācijā beidzas kodolenerģijas ēra, izslēdzot pēdējos reaktorus