Lasīšanas Laiks:1 Minute(-s), 55 Sekunde(-s)

Saskaņā ar provizoriskiem ziņojumiem jaunā automobiļa elektriskais spēka piedziņas agregāts nodrošinās gandrīz 400 ZS.

Pagājušā mēneša vidū vācu zīmols prezentēja globāli “zaļo” Volkswagen ID.7 liftback. Atgādināsim, ka prototips bija vēl 2018. gadā parādītais izstāžu auto ID.Vizzion, bet sērijveida modelim tuvāks prototips ar nosaukumu ID.Aero debitēja 2022. gadā. Tagad uzņēmums ir “atklājis visas kārtis” par parasto piecu durvju versiju, taču priekšā vēl ir modeļa “uzlādētās” versijas debija.

Attēlā: Volkswagen ID.7
“Karstā” modifikācija ID.7, kā arī citi līdzīgi zīmola elektromobiļi saņems GTX papildinājumu nosaukumā. Acīmredzot šai versijai eksterjerā būs vairākas detaļas, pēc kurām “uzlādēto” liftbeks varēs atšķirt no “parastā”. Pagaidām ražotājs patur noslēpumā topošā speciāļa eksterjeru, taču nolēma dalīties ar dažiem kadriem.

Pamatojoties uz publicētajiem tīzeriem, paredzams, ka jaunums iegūs uzlīmes, kas norāda uz versiju, nedaudz atšķirīgu priekšējo un aizmugurējo lukturu dizainu (optikas forma – tāda pati). Uzņēmums uzsvēra, ka Volkswagen ID.7 GTX saņems atpazīstamu sarkanā un melnā krāsā krāsotu virsbūvi un “uzlādētajām” versijām atbilstošas eksterjera un interjera detaļas. Konkrēti, modelim ir melns jumts, tonēti logi un sēdekļi, durvju un instrumentu paneļa apdare ar kontrastējošām sarkanām šuvēm.

Volkswagen ID.7 GTX pamanāmās detaļas
Kā Kolesa.ru jau iepriekš skaidroja, Volkswagen ID.7 pamatā ir MEB modulārā platforma. Globālās liftbacka versijas kopējais garums ir 4961 mm, platums – 1862 mm, augstums – 1538 mm un attālums starp asīm – 2966 mm. Līdz ar to modeļa izmēri pārspēja Eiropas versiju četru durvju VW Passat, kuru tas aizstāja. Paredzams, ka “uzlādētā” elektriskā hečbeka izmēri būs tādi paši.

Attēlā: Volkswagen ID.7 interjers
Pagaidām nav gandrīz nekādas oficiālas informācijas par ID.7 GTX. Uzņēmums ir tikai paziņojis, ka modelim būs visu riteņu piedziņa (tas nozīmē, ka tas, visticamāk, saņems divu dzinēju spēka agregātu). Neapstiprināta informācija liecina, ka uz priekšējās ass varētu būt 110 ZS elektromotors (tāpat kā ID.4 GTX), savukārt uz aizmugurējās ass, visticamāk, būs 286 ZS elektromotors no parastā Seven modeļa. Saskaņā ar Autocar datiem “uzlādētā” liftbeka agregāta kopējā jauda galu galā varētu sasniegt 395 ZS.

Eiropas variants tiks piedāvāts ar divām akumulatoru versijām, no kurām varēs izvēlēties 82 vai 91 kWh ietilpības akumulatoru. Pirmajā gadījumā nobraukums ar vienu uzlādi ir aptuveni 615 km, otrajā – aptuveni 700 km (aprēķinu ciklā WLTP).

Uzņēmums ir apstiprinājis, ka ID.7 liftbacka “uzlādētā” versija tiks oficiāli prezentēta starptautiskajā autoizstādē, kas 2023. gada septembrī notiks Minhenē (Vācija).

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Previous post Carice TC2: mazs, viegls un dārgs elektriskais rodsters no Nīderlandes
Next post Cupra Raval: jaunā krosovera oficiālais nosaukums un svaigas fotogrāfijas