Paredzams, ka Francijas uzņēmumam piederošā Rumānijas apakšzīmola modelis Eiropas tirgū nonāks 2026. gadā.
Citroen C5 X tika prezentēts 2021. gadā, kad uzņēmums atzīmēja, ka šajā D segmenta modelī ir apvienota “sedana elegance, universāla praktiskums un krosovera palielinātais klīrenss”.
Patiesībā zīmola flagmaņa lomu tagad spēlē liels liftbeks.
Nākotnē šim modelim, visticamāk, būs konkurents, kas tiks izlaists ar Dacia zīmolu.
Dacia korporatīvā identitāte.
Rumānijas apakšzīmols, kas pieder franču uzņēmumam Renault, var izlaist augstu, lielu liftbeku, kas veidots korporatīvajā stilā: šim modelim vajadzētu ieņemt Dacia līnijas flagmaņa vietu.
Pēc provizoriskiem datiem, šāds jaunums Eiropas tirgū parādīsies 2026. gadā.
Uzņēmums vēlāk acīmredzot deklasificēs viņas vārdu.
Pagaidām oficiālas informācijas par to, kā izskatīsies topošais Dacia flagmanis, nav.
Spānijas izdevuma Motor.es dizaineris dalījās ar mums savā versijā par to, kādu izskatu šāds jaunums varētu iegūt.
Paredzams, ka modeļa garums būs nedaudz virs 4,6 metriem, un par virsbūvi tiks izvēlēts tā sauktais “paceltais” liftbeks.
Topošā Dacia flagmaņa renderēšana.
Spriežot pēc renderēšanas, automašīna var iegūt LED galvas optiku, kas izstrādāta atbilstoši zīmola šī brīža ģimenes stilam.
Tiesa, salīdzinot ar šī brīža otrās paaudzes Eiropas Duster un Jogger krosa vagonu, no centrā esošā logotipa, iespējams, atšķirsies dubulti gājieni, kas pārvērtīsies par gaitas gaismām, kas izgatavotas burta “Y” formā.
Priekšējā bufera apakšējo daļu aizņem milzīga gaisa ieplūdes atvere ar zīmējumu horizontāli iegarenu šūnveida formā.
Tāpat, spriežot pēc attēla, topošajam “piecdurvju” pa virsbūves perimetru ir virsbūves komplekts no nekrāsotas plastmasas, reljefs pārsegs, uzraksts ar firmas nosaukumu uz sānu sienas, melns jumts un tāda pati krāsa sānu spoguļu korpusi, padziļināti priekšējo durvju rokturi un integrēti jumta balstos – aizmugurē.

Pēc neoficiāliem datiem, līdz šim nenosauktā modeļa dzinēju klāsts tiks elektrificēts.
Paredzams, ka flagmanis liftbeks saņems iespējas ar vieglā hibrīda spēkstacijām, kuru pamatā būs benzīna dzinēji, kas strādās tandēmā ar 48 voltu “elektroniku”.
Jaunajai Dacia, visticamāk, būs arī versijas ar E-Tech hibrīdsistēmu, ko izstrādājis mātesuzņēmuma Renault.
Atgādinām, ka pagājušā gada pavasarī kļuva zināms, ka Dacia 2024. gadā sāks Jogger ražošanu Āfrikā, rūpnīcā Marokas Tanžerā (tagad šeit tiek ražots Dacia Sandero un Renault Express papēdis).
Tas atbrīvos vietu Dacia galvenajā birojā Rumānijas pilsētā Mioveni, kas jauno Duster saņems tajā pašā 2024. gadā un Bigster 2025. gadā.
2 komentāru