Līdz 2023. gada beigām ir plānots pārbūvēt peronus vairāk nekā 40 stacijās un uzbūvēt četras jaunas stacijas, vēsta sabiedriskie mediji.
Lai gan “Latvijas dzelzceļš” apgalvo, ka darbs pie 44 miljonus eiro vērtā projekta aktīvi turpinās, darbi nav pabeigti nevienā stacijā, turklāt Latvijas Radio norāda, ka dažviet būvniecība vēl pat nav sākta.
Piemēram, elektrificētajā dzelzceļa līnijā Zemitāni-Skulte paredzēts modernizēt visas 19 stacijas, bet starp Sarkandaugavu un Mangaļiem izbūvēt jaunu Dauderu pieturu.
Tāpat kā uz citām dzelzceļa līnijām, līdz 2023. gada beigām jāizbūvē augsti un ērti peroni. Dažās stacijās būvmateriāli tika ievesti jau pirms vairākiem mēnešiem, bet darbi vēl nav uzsākti.
“Protams, viss nenotiek gluži vienlaicīgi un sinhroni, taču varam teikt, ka darbi jau ir sākušies,” sacīja “Latvijas dzelzceļa” pārstāve Agnese Līcīte.
Jelgavas līnijas pirmās augstās platformas pasažieri varēs sākt izmantot jau tuvākā mēneša laikā, savukārt līnijas Rīga-Tukums darbi sāksies tikai augustā.