Pēc dažām dienām publiski debitēs pirmais Dongfeng zīmola apakšzīmola modelis – brutālais Mengshi M-Hero SUV ar dizainu, kas to atšķir no pārējiem segmenta automobiļiem. Taču izskats nav vienīgā jaunuma priekšrocība.
Kā jau bija gaidāms, sērijveidā ražotais Mengshi praktiski neatšķiras no 2022. gada vasarā parādītā M-Terrain koncepta: nedaudz pārveidoti bamperi, miglas lukturi, atpakaļskata spoguļi un optika. No jumta ir noņemta drona pacelšanās un nolaišanās platforma, un uz durvīm ir masīvas eņģes ar iegravētu modeļa nosaukumu.
Nosaukums vēl nav oficiāli paziņots. Ķīnas plašsaziņas līdzekļi darbojas ar ciparu indeksu 917, kas atrodas uz bagāžnieka vāka blakus nosaukumu plāksnītei, taču, visticamāk, modelis tiks saukts M-Hero, jo tas ir uzrakstīts uz rezerves riepas vāka un eņģēm.
Sīkāka informācija par M-Hero specifikācijām vai tā apvidus apvidus automobiļa spējām vēl nav paziņota. Konceptuālo versiju pirmizrādes laikā tika paziņots par vismaz trešā līmeņa autonomās braukšanas sistēmu, pilnībā vadāmu šasiju, adaptīvo balstiekārtu un visu diferenciāļu bloķēšanu.
Mengshi M-Hero spēka bloku veido četri elektromotori ar kopējo jaudu vairāk nekā 1000 zirgspēku un griezes momentu 16 000 Nm. Nav izslēgts, ka šie brutālie parametri ir koriģēti, pielāgojot modeli sērijai, un indekss 917 liecina par M-Hero jaudu.
Bez uzlādes nobraukums būs aptuveni 500 km. Nākotnē varētu būt pieejama lielāka darbības rādiusa modifikācija ar iekšdedzes dzinēju, kas darbojas kā ģenerators.
Oficiālu Mengshi M-Hero salona fotogrāfiju vēl nav, taču ir “spiegu” attēli, kuros redzamas ražošanas modeļa atšķirības no konceptauto: ir atšķirīgas durvju kārbas, cits instrumentu panelis un oriģinālais stūres rats.
Mengshi M-Hero pārdošanu plānots sākt 2023. gada otrajā pusē, un tā paredzamā cena ir vairāk nekā 700 000 juaņu (6,97 miljoni rubļu).
6 komentāru