Ēdienu piegādes uzņēmums atklāj, ko cilvēki pasūta valsts svētku laikā

Tuvojoties Latvijas neatkarības gadadienai, tehnoloģiju uzņēmums “Wolt” novēro būtisku pieaugumu pasūtījumos, kur dominē tradicionālie latviešu ēdieni – kāposti, zirņi un dažādi gaļas ēdieni, atklāj uzņēmums.

 Tendences liecina, ka svētku mielastu cilvēki izvēlas baudīt ne tikai ārpus mājas, bet arī rūpīgi izvēlas produktus svētku maltītes pagatavošanai mājās, radot autentiskus svētku galdus ar iecienītām un klasiski latviskām garšām.

“Latvijas Republikas prokalmēšanas diena ir īpašs brīdis, ko cilvēki vēlas svinēt ar ēdieniem, kas atspoguļo nacionālās tradīcijas.

Platformā novērojam pieaugošu interesi par klasiskajiem ēdieniem, kas liecina par latviešu vēlmi novērtēt un saglabāt savu kulināro mantojumu.

Priecājamies, ka varam atvieglot piekļuvi iecienītajām svētku maltītēm, ļaujot cilvēkiem svinēt ar pazīstamām un mīļām garšām,” saka Mantas Lomsarģis, “Wolt” vadītājs Baltijā.

“Wolt” novērojumi liecina, ka svētku laikā pieprasījums pēc tradicionālajiem ēdieniem ievērojami pieaug.

Aktīvākais pasūtījumu periods ir vakarpusē, kad ģimenes pulcējas kopīgai maltītei.

Šo pieaugumu papildina arī pieaugums vietējo produktu pārdošanā “Wolt Market”, kas norāda uz klientu vēlmi pagatavot svētku maltīti mājās.

Vispieprasītākie produkti ir vietējie dārzeņi, piemēram, kāposti, zirņi, kā arī gaļa un konditorejas izstrādājumi.

Šo tendenci papildina arī pieprasījums pēc gatavām maltītēm no tradicionālajiem restorāniem.

“LIDO” restorānu ķēde, kas pazīstama ar latviešu tradicionālās virtuves piedāvājumu, valsts svētku mēnesī novēro īpašu interesi par klasiskajiem ēdieniem.

Populārākās izvēles rītos ir pankūkas, savukārt pusdienslaikā un vakariņās – kartupeļu salmiņi un šašliks ar šampinjonu mērci, kā arī kartupeļu biezenis ar cāļa kotleti bērniem.

Pieprasītākās zupas ir soļanka un rudens sezonā arī ķirbju zupa. Savukārt, sezonālie dārzeņi, piemēram, batātes un puķkāposti, ir īpaši iecienīti.

Aukstajos mēnešos pieaug pieprasījums pēc sildošajām tējām ar aveņu vai smiltsērkšķu nektāru un “LIDO” piparkūkām, kas nu jau kļuvušas par neatņemamu svētku galda papildinājumu.

“LIDO vienmēr ir bijis svarīgi piedāvāt saviem viesiem ēdienus, kas godina latviešu tradicionālās garšas un sezonālās vērtības, un fakts, ka šogad LIDO ir atzīts par mīlētāko un straujāk augošo ēdināšanas zīmolu Latvijā, apliecina, ka klienti šo pieeju patiesi novērtē.

Latvijas svētku laikā īpaši izceļas klasiskie ēdieni, kurus viesi ir iecienījuši visvairāk. Mēs esam lepni, ka mūsu ēdieni spēj savest kopā ģimenes un draugus, svinot Latvijas garšu bagātību – šī ir vērtība, kuru LIDO turpinās piedāvāt arī turpmāk,” komentē LIDO valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Pasažierim paliek slikti; Jelgavas dzelzceļa līnijā kavējas divi vilcieni

PTAC nespēj apturēt brīnumaino līdzekļu tirgotāju

Izbraukt ārpus Rīgas ir sarežģīti. Cilvēkiem ratiņkrēslos reģionālie pārvadājumi daudzviet joprojām nepieejami

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk