Eirozonas patērētāju pārliecībai janvārī 11 mēnešos augstākais līmenis

Patērētāju pārliecības indekss eirozonā šā gada janvārī palielinājies līdz mīnus 20,9 punktiem salīdzinājumā ar mīnus 22 punktiem decembrī, tādējādi reģistrēts augstākais līmenis kopš pērnā gada februāra, liecina Eiropas Komisijas (EK) sākotnējās aplēses.

Analītiķi bija prognozējuši, ka indekss pieaugs līdz mīnus 20 punktiem.

Tikmēr patērētāju pārliecības indekss Eiropas Savienībā (ES) janvārī palielinājies par 1,4 punktiem un veidojis mīnus 22,4 punktus.

Galīgie dati attiecībā uz patērētāju pārliecību eirozonā un ES līdz ar informāciju par kopīgo ekonomisko pārliecību tiks publicēti janvāra izskaņā.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Izraēla intensīvi uzbrūk mērķiem Libānā

Jaunākajos satelītattēlos parāda, kas pēc eksplozijas palicis pāri no krievu munīcijas noliktavas Tveras apgabalā

Lidmašīna tiek novirzīta pēc tam, kad pasažiere ēdiena kastē atrod dzīvu peli

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk