Genesis G70 sedans un universālis tiek pārcelts uz 2023. gadu: jauns dzinējs un daudz kas cits

Eksterjers šoreiz ir gandrīz neskarts, taču interjers ir vairāk vai mazāk būtiski atjaunināts. Turklāt ir paplašināts pieejamā aprīkojuma saraksts.

“Genesis G70 četru durvju modelis uz aizmugures piedziņas platformas debitēja 2017. gadā un atklāj Hyundai piederošā premium zīmola klāstu. Sedans piedzīvoja būtisku restilingu 2020. gadā, un vēl gadu vēlāk tam pievienojās G70 Shooting Brake kombi. Ja neņemtu vērā salīdzinoši neseno “šķūnīša” debiju, “septiņdesmitniekam” būtu pienācis laiks pāriet nākamajā paaudzē, tomēr ar “otrā” modeļa izlaišanu zīmols nesteidzas. Taču vismaz neaizmirst to atjaunināt – Korejā nupat prezentēta atjaunotā G70 ģimene – tas attiecas uz 2023. modeļa gadu.

Galvenais – jaunākais Genesis beidzot ir ieguvis jaunu dzinēju. “Beidzot – jo šis motors G70 tika prognozēts jau pirms restilinga un toreiz to saņēma Kia Stinger (nu jau gandrīz miris). Runa ir par benzīna “turbočetrinieku” 2,5 T-GDI, tas rada 304 ZS un 422 Nm. Korejā jaunais motors ir nomainījis turbo 2,0 T-GDI (252 ZS, 353 Nm), un tikai ar to tagad ir pieejams universālis Genesis G70 Shooting Brake (pirms tam zīmola dzimtenē “piecdurvju” bija pieejams tikai ar divlitru motoru). Sedanu joprojām var iegādāties ar veco V6 3.3 T-GDI ar divām turbīnām un 370 vai 373 ZS (pēdējā gadījumā – Sport versijā) un 510 Nm griezes momentu (neatkarīgi no modifikācijas). Pārnesumkārba ir tāda pati – astoņu pakāpju automātiskā. Sedans un universālis var būt gan ar aizmugurējo, gan ar visu riteņu piedziņu. Starp citu, G70 klāstā bija arī 2,2 turbodīzeļdzinējs (202 ZS, 441 Nm), taču Korejā no tā jau sen atteicās.

Kas vēl jauns? Ir atjaunināta Genesis emblēma, turklāt automašīnām ir cita dizaina diski (18 vai 19 collu). Iekštelpās nomainīts klimata kontroles vadības bloks – tagad tas ir skārienjutīgais ekrāns, lai gan saglabāts pāris apļveida paplāksnītes (iepriekš bloks sastāvēja no trim atsevišķām paplāksnītēm). Turklāt Genesis G70 ir ieguvis “bezrāmju” salona spoguli, arī interjeram ir vairāk krāsu variantu.

Visbeidzot, ir paplašināts standarta aprīkojuma saraksts: visās versijās ir Brembo disku bremzes (bija opcija), priekšējo sēdekļu ventilācija un pēc noklusējuma visu sēdekļu apsilde.

Sedana Genesis G70-2023 ar jauno 2,5 T-GDI turbo motoru cena sākas no aptuveni 32 000 ASV dolāru; “četru durvju” ar V6 3,3 T-GDI maksās vismaz 36 000 dolāru. Savukārt Genesis G70 Shooting Brake ar 2,5 T-GDI maksā no 33 800 dolāriem. Korejā pārdošana sāksies rīt, 19. maijā.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Jauno Automobiļu Modeļi Latvijā: Škoda Elroq un Audi Q6 Sportback e-tron

Restaurētie modeļi un dizaina tendences: Citroen C4 un C4-X

Elektromobiļi: nākotne, kas jau ir klāt

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk