Gogoļa ielas posms ir slēgts visu veidu transportlīdzekļiem

No 11. marta Rīgā ir ieviesti papildu satiksmes ierobežojumi Centrālās stacijas apkaimē saistībā ar Rail Baltica dzelzceļa projekta integrāciju Latvijas galvaspilsētas infrastruktūrā.

No 11. marta tiek slēgta transportlīdzekļu satiksme Gogoļa ielas posmā no Janvāra ielas 13 līdz Turgeņeva ielai. Minētajā posmā ir saglabāta sabiedriskā transporta kustība, kā arī piekļuve privātīpašumiem.

Līdz ar jaunajiem satiksmes ierobežojumiem spēkā paliek arī iepriekš ieviestās izmaiņas, ziņo Rīgas domes preses dienests.

Jau ziņots, ka projekta “Rail Baltica Eiropas dzelzceļa infrastruktūras integrācija Rīgas centra infrastruktūrā” ietvaros tiks rekonstruēti trīs krustojumi – Radziņa krastmalas, 11. novembra krastmalas un 13. janvāra ielas krustojums, Radziņa krastmalas un Turgeņeva ielas krustojums un Ģenerāļa Radziņa krastmalas un Puškina ielas krustojums.

Plānots rekonstruēt arī Timoteja ielas un Turgeņeva ielas un Gogoļa ielas un Gaisina ielas krustojumus.

Papildus tam tiks veikta pilnīga Ģenerāļa Radziņa krastmalas rekonstrukcija, ieskaitot visus pazemes un citus inženierkomunikāciju pieslēgumus – ārējo ūdensapgādes un kanalizācijas tīklu, gāzes un elektrības piegādes un sadales sistēmu atjaunošanu u. c. Gogoļa ielā tiks nomainīti arī siltumtīkli.

Visā Ģenerāļa Radziņa krastmalas garumā tiks izbūvēta pilnvērtīga ielas konstrukcija: atjaunots veloceliņa segums un ierīkota gājēju un velosipēdistu uzbrauktuve, kas savienos Maskavas ielu ar plānoto Rail Baltica dzelzceļa tiltu pār Daugavu.

Visā infrastruktūras pārbūvei paredzētajā teritorijā projektā paredzēti drošāki risinājumi gājējiem un velosipēdistiem, vides labiekārtošana un labiekārtojums.

Īpaši Gogoļa ielas gājēju tunelis pie Rīgas Centrāltirgus tiks pārveidots velosipēdistu vajadzībām. Maskavas ielā un Gogoļa ielā projekts paredz tramvaju un trolejbusu kontakttīklu rekonstrukciju.

Projekta ietvaros tiks rekonstruēti divi tilti pār pilsētas kanālu – Maskavas ielā un Ģenerāļa Radziņa krastmalā.

Būvdarbi tiks veikti arī uz pilsētas kanāla pie teritorijas, kur agrāk atradās tirdzniecības centrs “Titāniks”. Tiks izbūvētas kāpnes, uzbrauktuve un piestātne, lai varētu nokļūt no kanāla.

Par būvdarbu projektēšanu un īstenošanu atbild RBBL, kas apvieno trīs uzņēmumus – SIA Binders, AS LNK Industries un SIA Nordes Būve. Būvniecības uzraudzību veic SIA Firma L4.

Rail Baltica integrācijas projekts Rīgas centra infrastruktūrā tiek īstenots kopš 2014. gada. Kopējais projekta budžets ir 28 miljoni eiro. Lielākā daļa tiek finansēta no ES Kohēzijas fonda (23,8 miljoni eiro), pašvaldības un valsts budžeta dotācija ir 4,2 miljoni eiro.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Samazina atļauto braukšanas ātrumu uz Dienvidu tilta

Rīgas un Ogres apkārtnē vietām apledo autoceļi

“Rīgas satiksmes” šoferis māmiņu ar ratiem ignorējis un vairākkārt iespiedis durvīs

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk