Starptautiskais ātrās ēdināšanas zīmols “Hesburger” Latvijā šogad investējis aptuveni 240 000 eiro ēstuvju renovācijai, aģentūrai LETA sacīja “Hesburger” starptautiskās attīstības un mārketinga direktore Ieva Salmela.
Renovācijas darbi veikti astoņās “Hesburger” ēstuvēs, kas atrodas Liepājā, Salaspilī, Kuldīgā, Saldū, Jelgavā, Valmierā un Rīgā. Atkarībā no nepieciešamības, tie ir bijuši dažāda veida remontdarbi, piemēram, ēstuves iekštelpu kosmētiskais remonts, fasādes renovācija, “drive-in” piebrauktuves remontdarbi un tamlīdzīgi.
Salmela atzīmēja, ka ilgtermiņā jeb tuvāko desmit gadu laikā Latvijā varētu tikt atvērti vēl 15-20 jauni “Hesburger”. Patlaban Latvijā to skaits ir 50.
Taujāta par atrašanās vietām, kompānijas pārstāve pauda, ka, lai līdz tām nonāktu, ir vēl jāveic virkne priekšizpētes darbu, kas reizēm aizņem pat vairākus gadus.
Savukārt, vaicāta par “Hesburger” pārdošanas rādītājiem Latvijā, Salmela minēja, ka šogad Latvijā “Hesburger” apmeklējuši par 10% vairāk klientu nekā 2021.gadā.
“Kopumā šobrīd esam apmierināti ar uzņēmuma darbības rezultātiem, taču vienlaikus ir skaidrs, ka tos ir ietekmējušas elektrības cenas,” sacīja Salmela, precīzu gada apgrozījumu un peļņu nekomentējot.
Vienlaikus viņa atklāja, ka uz nākamo gadu “Hesburger” skatās pozitīvi, taču vēl pāragri spriest, kā tirgu un patērētāju pirktspēju ietekmēs ārējie apstākļi.
Jau vēstīts, ka “Hesburger” pārdošanas apmēri Latvijā pērn palielinājās par 8,5%, sasniedzot 33,1 miljonu eiro.
Savukārt “Hesburger” pārdošanas apmēri Baltijas valstīs 2021.gadā sasniedza kopumā 99,7 miljonus eiro. Lietuvā pārdošanas apmēri, salīdzinot ar 2020.gadu, pieauga par gandrīz 14%, sasniedzot vairāk nekā 36 miljonus eiro, bet Igaunijā pārdošanas apmēri kāpa par 13%, sasniedzot vairāk nekā 30,5 miljonus eiro.