Lasīšanas Laiks:2 Minute(-s), 22 Sekunde(-s)

Japānas uzņēmums gatavojas līdz 2027. gadam tirgū laist desmit jaunus elektromobiļus, no kuriem vismaz trīs tiks laisti tirgū jau 2024. gadā.

Honda Ķīna ir iegājusi elektrifikācijas laikmetā, par to atgādināja uzņēmums, prezentējot jaunos produktus savā stendā Šanhajas automobiļu izstādē. Tādējādi pēc 2027. gada visi Honda Ķīnā ražotie modeļi būs vai nu hibrīdi, vai elektromobiļi. Līdz tam pašam datumam tirgū tiks laisti desmit jauni pilnībā “zaļi” automobiļi. Saskaņā ar plānu 2035. gadā japāņu zīmols pāries tikai uz elektrisko automobiļu ražošanu.

Jāatgādina, ka Ķīnas tirgus būs prioritāte e:N sērijas elektriskajiem automobiļiem, kurā jo īpaši ietilpst Honda e:NS1 un Honda e:NP1 (uz HR-V bāzes). Šo modeļu pārdošana Debesu impērijā sākās pagājušajā gadā, un tie tiek ražoti kopuzņēmumos attiecīgi ar Dongfeng un GAC. Šiem automobiļiem ir dažas dizaina atšķirības, taču tehniski tie ir identiski.

Pagājušā mēneša beigās Honda publicēja pirmos tīzerus par pāris jauniem “zaļās” sērijas krosoveriem. Attēlos bija redzami divi ļoti līdzīgi kupejas tipa automobiļu silueti, kas atšķīrās viens no otra ar priekšējās un aizmugurējās daļas stilistiku. Tagad uzņēmums ir oficiāli deklasificējis topošo e:NS2 un e:NP2 prototipus.

Acīmredzot tie ir tuvākie “radinieki” jau Ķīnas tirgū izlaistajiem Honda e:NS1 un e:NP1. Zināms, ka jaunie kupejas formas krosoveri e:NS2 un e:NP2, kas līdz šim prezentēti prototipa statusā, 2024. gada sākumā dosies uz tā paša kopuzņēmuma ar Dongfeng un GAC konveijeriem. Parādītās versijas jau ir tuvas sērijveida versijai, lai gan iespējams, ka sānu kameras tiks aizstātas ar tradicionālajiem ārējiem spoguļiem.

Honda e:NS2 un e:NP2 tehniskā informācija vēl nav noslepenota. Visticamāk, ka tiem būs kopīgs “pildījums” ar krosoveriem e:NS1 un e:NP1. Tie tiek piedāvāti ar vienu elektromotoru, kas uzstādīts uz priekšējās ass, un bāzes versijas jauda ir 182 ZS, bet dārgākiem variantiem – 204 ZS. “Junior” versijām ir 53,6 kWh akumulators (420 km nobraukums pēc CLTC cikla), “senior” – 68,8 kWh (510 km).

Turklāt Honda Šanhajas automobiļu izstādē kā konceptauto ir parādījusi e:N SUV (Prologue) krosoveru. Arī šis parkets ar brutālāku dizainu un tradicionālu virsbūvi ir gandrīz gatavs tirdzniecībai, neraugoties uz tām pašām kamerām spoguļu vietā un durvju rokturu trūkumu. Topošā krosovera interjers pagaidām ir paslēpts aiz cieši tonētiem stikliem. Honda pārstāvniecība Ķīnā ir atklājusi, ka modeļa ražošanu plānots sākt nākamā gada laikā.

Honda e:N GT koncepts
Uzņēmums ir atklājis arī konceptauto, iespējams, sporta sedanu vai liftbeks, ar nosaukumu Honda e:N GT, par kuru pagaidām nav nekādas informācijas. Zināms, ka visi “zaļās” sērijas jaunumi būs aprīkoti ar modernām drošības sistēmām un braukšanas asistentiem, kā arī Honda Connect tehnoloģiju, kas radīta uz mākslīgā intelekta izstrādņu bāzes.

Saskaņā ar iepriekš paziņoto globālās attīstības stratēģiju Honda plāno līdz 2030. gadam pasaules tirgū laist trīsdesmit jaunus elektriskos modeļus. Uzņēmums ir nolēmis investēt kopumā piecus triljonus jenu “zaļās” modeļu klāsta pilnveidošanā. Saskaņā ar plānu Japānas ražotājs līdz 2040. gadam pilnībā atteiksies no iekšdedzes dzinējiem savos modeļos.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Previous post Bolderājā netālu no Buļļupes manīts brūnais lācis
Next post “Dzīvs vai miris, mēs viņu atradīsim.” Rūks komentē Rūsiņa meklēšanu un apsūdzības pret policiju