Lasīšanas Laiks:2 Minute(-s), 16 Sekunde(-s)

Ir zināms, ka topošie modeļi ir daļa no e:N sērijas, kas galvenokārt paredzēta Ķīnas automobiļu tirgum. Elektromobiļu pirmizrāde notiks Šanhajas automobiļu izstādē aprīlī.

Saskaņā ar iepriekš paziņoto attīstības stratēģiju Honda Motor plāno līdz 2030. gadam pasaules tirgū laist trīsdesmit jaunus elektriskos modeļus. Zināms, ka uzņēmums ir nolēmis “zaļināšanas” klāstā ieguldīt kopumā piecus triljonus jenu. Saskaņā ar plānu Honda līdz 2040. gadam pilnībā atteiksies no iekšdedzes dzinējiem savos modeļos.

Par vienu no “pilnīgas ekoloģizācijas” jomām ir kļuvusi elektromobiļu saimes izstrāde, kas paredzēta galvenokārt Ķīnas tirgum. Atgādināsim, Honda šeit ir trīs elektriskie krosoveri, tiesa, visi tie ir balstīti uz iepriekšējās paaudzes Vezel/HR-V modeļa bāzes. Turklāt pagājušajā gadā Celestial sāka pārdot Honda e:NS1 un Honda e:NP1, to ražošana ir izveidota uz jaudām kopuzņēmumos attiecīgi ar Dongfeng un GAC. Modeļiem ir dažas dizaina atšķirības, taču tehniski tie ir identiski.

  1. gada oktobrī japāņu ražotājs parādīja trīs jaunās sērijas konceptus: e:N Coupe, e:N SUV un e:N GT. To pamatā ir e:N Architecture W platforma, kas paredzēta aizmugures piedziņas un pilnpiedziņas elektromobiļiem. Kā jau iepriekš ziņoja Kolesa.ru, tiem ir plakana un diezgan liela baterija, dubultās sviras priekšējā balstiekārta un “daudzsviru” aizmugurējā balstiekārta. Vēlāk, 2022. gada novembrī, Ķīnas starptautiskajā importa izstādē tika prezentēts vēl viens Honda e:N2 izstādes automobilis.

Jaunās Honda tīzeris labajā pusē (izceltā versija).
Tagad ražotājs ir paziņojis par vēl pāris e:N sērijas krosovera modeļiem, kas tiks prezentēti gaidāmajā Šanhajas auto izstādē: tā durvis vērs nākamā mēneša vidū. Pagaidām Honda ir publiskojusi tikai jauno produktu tīzerus: attēlā redzami divi ļoti līdzīgi kupejveida silueti, kas nedaudz atšķiras viens no otra ar priekšējās daļas un pakaļgala dizainu.

Var pieņemt, ka jauno modeļu lomā iejutīsies dvīņu krosoveru e:NS1 un e:NP1 “vecākie brāļi”. Šajā gadījumā jaunās parketes, visticamāk, ražos JV Dongfeng Honda un GAC Honda. Pagaidām nav oficiālu detaļu, iespējams, ražotājs ar tām dalīsies gaidāmās Ķīnas tirgum paredzēto jauno apvidus automobiļu debijas laikā.

Protams, pagaidām nav pieejama informācija par topošo krosoveru tehnoloģijām. Savukārt Honda e:NS1 un e:NP1 ir aprīkoti ar vienu elektromotoru, kas uzstādīts uz priekšējās ass, bāzes versijas tā jauda ir 182 ZS, dārgākiem variantiem – 204 ZS. Pirmais gadījums ir aprīkots ar vilces akumulatoru, kura jauda ir 53,6 kWh (nobraukums ar vienu uzlādi – 420 km, pamatojoties uz CLTC ciklu), otrais – 68,8 kWh (510 km). Šo parketu maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots līdz 150 km/h.

Atgādinām, ka Honda pieņēma lēmumu atstāt Krievijas tirgu vēl 2020. gada beigās. Neskatoties uz to, ka oficiāli japāņu zīmols šeit nav pārstāvēts, Krievijas Federāciju ir sasniedzis jaunās paaudzes krosovers CR-V. Kā iepriekš ziņoja Kolesa.ru, pilnpiedziņas SUV ar 1,5 litru turbo motoru partiju paralēlā importa shēmas ietvaros ieveda viens no lielākajiem vietējiem dīleriem.

One thought on “Honda gatavo divus jaunus krosovera modeļus: pirmie tīzeri

  1. eos assumenda repellendus soluta ipsa molestias veniam ut vero tenetur aperiam voluptatibus vitae ut sequi est deleniti qui. nam consectetur est quod officiis recusandae eaque minus sunt quia id porro qui. et id architecto perspiciatis aliquid quia exercitationem reiciendis dicta aliquid quam exercitationem ea aperiam.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Previous post Giannini Uso: mazs, bet iespaidīgs elektriskais pikaps no Itālijas
Next post Pārveidotajam Hyundai Sonata modelim ir divi jauni, jaudīgāki dzinēji