Lasīšanas Laiks:1 Minute(-s), 19 Sekunde(-s)

Šis ir jaunais Honda Integra HATCHBACK – Ķīnas tirgum paredzēts sporta hečbeks ar manuālo pārnesumkārbu un divu toņu dzelteno un melno krāsojumu. Vārds “hečbeks” ir daļa no nosaukuma, kas rakstīts angļu valodā ar lielajiem burtiem, kas ķīniešu valodā izskatās nedaudz dīvaini: “本田型格HATCHBACK” (rakstzīmes: Bentian Singge, Honda Integra). Integra HATCHBACK ražo GAC-Honda Ķīnā.

Integra HATCHBACK ir GAC-Honda Integra sedana hečbeka versija, kas debitēja 2021. gada novembrī. To nesauc par sedanu vai kaut ko muļķīgu, vienkārši Honda Integra (本本田型格). Tātad mums ir 本田型格 un 本田型格 HATCHBACK. Abu modeļu pamatā ir 11. paaudzes Honda Civic.

Honda pārdos divas Integra hečbeka versijas:

240 Turbo ar 180 ZS un 240 Nm, kas savienots ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu vai variatoru.
2.0 e:HEV, 2.0 hibrīds ar 143 ZS un 315 Nm, kas savienots ar variatoru.
Dzeltenā un melnā automašīna ir 240 Turbo.

Integra HATCHBACK stilīgākā lieta ir 6 pakāpju manuālā pārnesumkārba, kas Ķīnā, kur manuālās pārnesumkārbas parasti tiek asociētas ar lētiem automobiļiem, nevis sporta automašīnām, ir īsts retums. Es nezinu nevienu citu sporta rokasgrāmatu Ķīnas automobiļu tirgū. Honda ir vienīgā, un par to viņi ir pelnījuši uzslavas.

Viņi ir ļoti centušies, lai tas izskatītos pikants, līdzīgi kā 90. gadu Integra. Tam ir spārns uz bagāžnieka vāka, divas biezas izplūdes caurules, difuzors un sacīkšu automobiļu stila bremžu lukturis.

Izmērs: 4563/1802/1415, riteņu bāze ir 2735 milimetri.

Šī ir Integra HATCHBACK e:HEV. Tas neizskatās tik mežonīgs kā 240 Turbo. Durvju rokturi ir krāsoti virsbūves krāsā, nevis melni, un nav izplūdes caurules. Honda Integra HATCHBACK Ķīnas automobiļu tirgū parādīsies otrā ceturkšņa sākumā.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Toyota atklāj sava lielākā modeļa interjeru Previous post Toyota atklāj sava lielākā modeļa interjeru
Wuling Bingo nonāk pie dīlera Ķīnā Next post Wuling Bingo nonāk pie dīlera Ķīnā