Japāņu zīmola elektriskais SUV būs pieejams ar vienu vai diviem elektromotoriem, no kuriem izvēlēties, akumulators visām versijām ir vienāds.
Sērijveida Honda Prologue elektriskā krosa dizains tika demonstrēts pagājušā gada oktobrī. Tagad Honda Amerikas nodaļa ir dalījusies ar informāciju par tehnoloģiju. Tiesa, visas īpašības vēl nav atklātas, un tās, kas ir zināmas, vēl ir provizoriski. Bet uzņēmums ir atklājis specifikācijas un to aprīkojumu, kā arī paziņojis aptuveno sākuma cenu. Bet mēs pie tā atgriezīsimies vēlāk.
Pamata Honda prologs
2/2 _
Pamata Honda prologs
1/2 _
Pamata Honda prologs
2/2 _
Pamata Honda prologs
1/2 _
Pamata Honda prologs
Atgādināsim, ka piecvietīgais Prologue tika radīts speciāli Ziemeļamerikai, un tā nav neatkarīga Honda attīstība: SUV pamatā ir koncerna General Motors platforma Ultium, uz kuras, piemēram, “zaļais”. ”Tiek ražoti arī Chevrolet Blazer EV un Chevrolet Equinox EV . Starp citu, Honda augstākās klases apakšzīmola Acura ZDX elektriskais krusts ir balstīts uz to pašu “ratiņu” (bet tam ir atšķirīgs pildījums).
Honda Prologue garums ir 4877 mm, platums – 1989 mm, augstums – 1643 mm, attālums starp asīm – 3094 mm. Deklarētais bagāžnieka tilpums ir 714 litri (pēc amerikāņu metodes), nolocītām otrās rindas atzveltnēm šis rādītājs būs 1634 litri. Pats uzņēmums par priekšējo nodalījumu neziņoja, taču vietējie specializētie mediji raksta, ka tas neeksistē.
2/2 _
1/2 _
2/2 _
1/2 _
2/2
Krosovers tiks piedāvāts ar vienu vai diviem elektromotoriem, tas ir, ar priekšpiedziņu vai visu riteņu piedziņu. Turklāt par papildu samaksu var pasūtīt divu dzinēju uzstādīšanu gan pamata EX versijai, gan “vidējai” Touring konfigurācijai, bet augstākās klases Prologue Elite tāda ir pēc noklusējuma. Katra dzinēja jauda vēl nav izziņota, taču ir zināma pilnpiedziņas krosa kopējā jauda – 292 ZS. un 451 Nm. Akumulators pagaidām ir tikai viens – ar 85 kWh jaudu priekšpiedziņas versijas jaudas rezerve pēc Amerikas EPA cikla ir 483 km. Modelis ir aprīkots ar līdzstrāvas lādētāju ar jaudu līdz 155 kWh (starp citu, radniecīgajam Chevrolet Blazer EV ir līdzstrāvas lādētājs ar jaudu 190 kWh).
5/5 _
1/5 _
2/5 _
3/5 _
4/5 _
5/5 _
1/5 _
2/5 _
3/5 _
4/5 _
5/5
Visām Honda Prologue versijām ir virtuāls instrumentu panelis (11 collas), multimediju sistēma ar 11,3 collu skārienekrānu, astoņi gaisa spilveni, bezvadu viedtālruņa uzlāde, apsildāmi priekšējie sēdekļi, divu zonu klimata kontrole un Honda Sensing drošības sistēmu komplekts. (adaptīvais kruīzs). kontrole, automātiskās bremzēšanas sistēmas, joslu saglabāšana utt.).
2/2 _
1/2 _
2/2 _
1/2 _
2/2
Sākot ar Touring versiju, parādās ādas salons, vadītāja sēdekļa “atmiņas” iestatījumi un panorāmas jumta lūka. Elite top versijai ir arī ventilējami priekšējie sēdekļi, apsildāma stūre, head-up displejs un sporta braukšanas režīms. Krosovers EX un Touring versijās atrodas uz 19 collu riteņiem, savukārt Elite ir 21 collu riteņi.
Honda teica, ka Prologue sāksies no aptuveni 40 000 USD pirms nodokļu nomaksas un piegādes, kā arī pirms stimuliem. Salīdzinājumam, saistītā Chevrolet Blazer EV cena ir vismaz 56 715 USD (Chevy elektromobilim bija arī “budžeta” versija par 45 000 USD, taču beigās no tā tika pamesta).
ASV Honda Prologue elektriskā krosovera tirdzniecība sāksies nākamgad. Un 2025. gadā zīmols ir iecerējis Amerikas tirgū ieviest sava dizaina elektromobili.