Lasīšanas Laiks:1 Minute(-s), 52 Sekunde(-s)

Paredzams, ka atjauninātais “četru durvju” modelis mājas tirgū parādīsies šā gada vidū.

Hyundai Sonata vēsture aizsākās 1985. gadā, un kopš tā laika modelis ir septiņas reizes mainījis paaudzi. Pašreizējais astotās paaudzes sedans (rūpnīcas indekss DN8) debitēja 2019. gadā. Saskaņā ar ražotāja aprēķiniem pērn Sonata pašmāju tirgū tika pārdota 31 929 vienībās, kas ir par 30,3% mazāk nekā gadu iepriekš. Tagad korejieši izstrādā restilēto četru durvju versiju.

Atjauninātā Hyundai Sonata jau ir daudzkārt fotografēta: bija maskēti prototipi, kā arī automašīna bez maskēšanas, taču ne pārāk skaidri. Tagad topošais jaunums atkal ir pabijis kamerā, un video publicēts YouTube kanālā KindelAuto. Jaunajos kadros automašīna gan ir “paslēpta” no ziņkārīgo acīm korejiešiem ierastajos apjomīgajos blīva auduma pārsegos, taču tā ir iemūžināta kustībā un tuvplānā.

Restyling gaitā viņi nolēma pilnībā pārveidot priekšpusi, tāpēc atjauninātā Sonata var lepoties ar atšķirīgu buferi un režģi, virs kura ir plānas dienas gaitas lukturu joslas (vecākā Hyundai Grandeur sedana un nesen prezentētā jaunās paaudzes Verna/Solaris stilā). Jauni ir arī Sonata galvenie lukturu bloki, kas tagad novietoti zemāk nekā pirmsreformētajā versijā. Savukārt restilētā četru durvju modeļa aizmugurējie lukturi ir saņēmuši citādu pildījumu un tos savieno nevis plāna līnija, bet gan platāka josla, kas iet cauri visam bagāžnieka vāka platumam.

Pārveidotā sedana interjers vēl nav nofotografēts. Domājams, ka priekšējā panelī tiks izvietots jauns digitālais mērinstrumentu panelis un informācijas un izklaides sistēmas skārienjutīgais ekrāns, zemāk, visticamāk, tiks izvietots cits klimata kontroles bloks. Turklāt Hyundai Sonata salons, visticamāk, saņems jaunus apdares materiālus.

Joprojām nav informācijas par atjauninātā četru durvju modeļa izmēriem. Atgādināsim, ka iepriekš pārveidotās Hyundai Sonata (mājas tirgum paredzētās versijas) garums ir 4900 mm, platums – 1860 mm un augstums – 1445 mm. Attālums starp asīm ir 2840 mm.

Nav arī oficiālas informācijas par pārstrādātā sedana tehnoloģijām. Dienvidkorejā Sonata tiek piedāvāta ar pāris benzīna dzinējiem, kurus var izvēlēties: runa ir par 2,0 litru “atmosfērisko” motoru ar 160 ZS jaudu vai 180 zirgspēku “turbo četru” ar 1,6 litru darba tilpumu. Turklāt pašmāju tirgū modelis ir pieejams ar 2,0 litru LPI gāzes dzinēju, kura jauda ir 146 ZS, kā arī hibrīda agregātu, kura pamatā ir divu litru motors.

Sagaidāms, ka atjauninātais sedans pašmāju tirgū nonāks šā gada vidū. Tomēr atjauninātā Sonata, visticamāk, debitēs agrāk, tāpēc tā gaidāma tuvāko mēnešu laikā.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Previous post Ranger ķīniešu valodā: JMC un Ford iepazīstināja ar rāmja pikapu ar jauno zīmolu Dadao
Next post Zvēra atgriešanās: Polestar 2 BST ar pārveidotu virsbūvi, bet veco aparatūru