Korejas ražotājs ir izlaidis “četrdurvju” tehniskās detaļas. Automašīnas tiešā pārdošana sāksies nākamajā mēnesī.
Krievijas Federācijā viens no populārākajiem modeļiem vēl nesen bija Hyundai Solaris sedans. Tas tiek pārdots ar citiem nosaukumiem citos tirgos, piemēram, Accent Kazahstānā un Verna Indijā. Par nākamās paaudzes “četrdurvju” parādīšanos ražotājs oficiāli paziņoja pagājušā mēneša vidū. Vēlāk tika parādīts eksterjers , interjers un publicēti vairāki dati par Indijas tirgum paredzētā modeļa tehnoloģiju. Taču jaunums šodien, 21. martā, tika pilnībā deklasificēts.
Kā jau iepriekš ziņoja Kolesa.ru, rūpnīca Indijā būs galvenā nākamās paaudzes modeļa ražošanas vieta, tāpēc nav pārsteigums, ka sedans šeit piedzīvoja savu debiju. Līdz ar paaudzes maiņu Hyundai Verna ir pieaudzis: vietējā sedana garums ir 4535 mm (par 95 mm vairāk nekā iepriekšējā Verna), platums ir 1765 mm (par 36 mm vairāk), augstums ir tāds pats (1475 mm) . Attālums starp asīm ir palielinājies līdz 2670 mm (par 70 mm). Salīdzinājumam, Hyundai Solaris, kas iepriekš tika ražots FRF, bija 4405 x 1729 x 1469 mm izmēri, un tā riteņu bāze ir 2600 mm. Jaunā Verna manāmi palielinājusi bagāžnieka tilpumu – 528, nevis 480 litrus iepriekšējam sedanam (starp citu, Solaris ir arī 480 litri).
Kā jau iepriekš atzīmējām, jaunās paaudzes Hyundai Verna ārējais dizains ir veidots agresīvākā stilā, salīdzinot ar tā priekšgājēju. Sedans saņēma dienas gaitas gaismas, kas izstrādātas plānas LED sloksnes veidā (piemēram, pārveidotais Sonata un vadošais Grandeur ), un galvenās galvas optikas vienības ir daudz zemākas nekā iepriekšējās paaudzes Verna. Tāpat “četrdurvju” bija aprīkota ar platu režģi, kas arī “izvirzījās” tuvāk priekšējā bufera apakšējai malai.
Jaunās paaudzes sedanam ir arī reljefi sānu malas un motora pārsegs ar izteiktiem zīmogiem. Aizmugurējie lukturi, kas saņēma papildu “dīgstus” un dekoratīvus “spragus” zem tiem, tagad ir savienoti visā pakaļgala platumā ar papildu funkcionālo sloksni. Turklāt “nākamajam” sedanam bija slīpāks aizmugurējais logs un bagāžnieks. Riteņu diametrs var būt 15 vai 16 collas.
Jaunās Hyundai Verna bāzes versijas interjers pēc mūsdienu standartiem ir “tukšs”: šādām automašīnām ir analogie instrumenti, gaisa kondicionētājs, nav audio sistēmas, stūres statnei ir tikai augstuma regulēšana; aprīkojumā ietilpst ABS sistēma, aizmugurējie parkošanās sensori un seši drošības spilveni.
Bagātīgākām versijām tiek nodrošināts liels rezultātu tablo uz priekšējā paneļa, kas apvieno digitālo instrumentu paneli un informācijas un izklaides sistēmas skārienekrānu (katra ekrāna diagonāle ir 10,25 collas). Centrālās ventilācijas atveres ir zemākas nekā tā priekšgājējam. Viduskonsoles pamatnē ir papildu skārienpogu rinda, kas ir dublēta multivides un klimata kontrolei. Tajā pašā laikā pati klimata kontroles iekārta saglabāja nelielu displeju un paplāksnes. Aprīkojuma sarakstā ir ESP, audio sistēma ar astoņiem skaļruņiem, apsildāmi un ventilējami priekšējie sēdekļi. Top versijā ir arī elektronisko vadītāja palīgu komplekss.
Indijas tirgū jaunās paaudzes sedans tiks pārdots tikai ar benzīna dzinējiem (iepriekš klāstā bija dīzeļdzinējs): bāze būs 1,5 litru četru litru MPI “aspirācijas” dzinējs, tā jauda ir 115 ZS. , un maksimālais griezes moments ir 144 Nm. Klāstā ir arī tāda paša tilpuma (253 Nm) 160 zirgspēku “turbo” T-GDI. Abas iespējas ir savienotas pārī ar sešpakāpju “mehāniku”, kā alternatīvu “junioram” motoram tiek likts IVT variators, bet “vecākais” ir septiņu pakāpju “robots” ar diviem sajūgiem.
Indijas rūpnīcā Čennajā ir izveidota jaunās paaudzes Hyundai Verna ražošana, dzīvā tirdzniecība šeit sāksies nākammēnes. Cenas jau ir zināmas: par pamata versiju tiek prasītas vismaz 1 089 900 rūpijas (kas atbilst aptuveni 1,014 miljoniem rubļu pēc pašreizējā valūtas kursa), bet augstākās versijas iegāde maksās 1 737 900 rūpiju (apmēram 1,617 miljonus rubļu). Krievijas Federācijā jaunais Solaris tuvākajā laikā acīmredzot (oficiāli) neparādīsies.