Uzņēmums Hyundai savā investoru dienā 2024. gadā paziņoja par jaunu stratēģiju, kuras mērķis ir vērienīga izaugsme, jo īpaši elektrisko transportlīdzekļu tirgū.
Kas ir zināms
Uzņēmums plāno līdz 2030. gadam palielināt automobiļu pārdošanas apjomu pasaulē līdz 5,55 miljoniem gadā, daļēji pateicoties spēcīgai pārejai uz elektrifikāciju. Hyundai paredz, ka elektromobiļi veidos 36% no kopējā pārdošanas apjoma, kas ir 2 miljoni vienību.
Šīs stratēģijas galvenais elements būs jaunais Ioniq 9 trīsrindu elektriskais SUV, kura ražošana tiks uzsākta ASV. Hyundai dubultos hibrīda modeļu skaitu no 7 līdz 14, lai līdz 2028. gadam pārdotu 1,33 miljonus šādu automobiļu.
Hyundai ir prezentējis jaunus elektromobiļus ar lielu nobraukumu (EREV), kas, pateicoties unikālai barošanas sistēmai, var nobraukt vairāk nekā 885 kilometrus. Šo automobiļu masveida ražošana gan Ziemeļamerikā, gan Ķīnā sāksies 2026. gada beigās, bet pārdošana – 2027. gadā.
Avoti: Hyundai