Pagājušajā gadā jaunais britu uzņēmums Ineos Automotive veiksmīgi prezentēja savu pirmo modeli – vidēja izmēra SUV Grenadier, kas radies, iedvesmojoties no klasiskā Land Rover Defender . Jautājums ir par to, kādi būs nākamie soļi, ko spers jaunais naftas ķīmijas uzņēmums Ineos un tā dibinātājs, britu miljardieris Džims Ratklifs.
Jau izstrādes posmā Ineos domāja par modeļu klāsta paplašināšanu. Šogad Ineos rūpnīcā Ambahā, Francijā, sāks ražot pikapu ar dubultu kabīni, kura pamatā būs Grenadier SUV, savukārt uzņēmuma otrais modelis būs elektriskais SUV, kura nosaukums vēl nav atklāts.
Nesenā intervijā Austrālijas žurnālam “Drive” Ineos Automotive komercdirektors Marks Tennants atklāja dažas detaļas par otro modeli. Elektriskais krosovers tiks prezentēts 2026. gadā, tā dizaina projekts šobrīd ir gandrīz pabeigts, un nākamais solis ir tehniskās paketes izvēle. Tāpat kā Grenadier gadījumā, arī elektrisko SUV Ineos neizstrādās pats, bet paļausies uz pieredzējušu trešo pušu ekspertu palīdzību.
- gadā Ineos prezentēja Grenadier ar ūdeņraža piedziņu – tehnisko paketi, kas tika pārņemta no Hyundai. Šogad plānots veikt testa ciklu, taču tā laišana tirgū ir atlikta uz nenoteiktu laiku, jo ir šaubas par tā komerciālajiem panākumiem, ņemot vērā Eiropas vājos ūdeņraža uzlādes infrastruktūras apstākļus. Tas ir diezgan negaidīts lēmums, ņemot vērā, ka mātes naftas ķīmijas uzņēmums Ineos ir lielākais elektrolīzes operators Eiropā, kas spēj saražot 400 000 tonnu ūdeņraža gadā.