Lasīšanas Laiks:3 Minute(-s), 41 Sekunde(-s)

Korporācija Stellantis un Dodge ir atklājuši jaunāko un izcilāko Challenger muskuļu auto versiju, kas paredzēta dragreisa sacīkstēm, taču ir sertificēta koplietošanas ceļiem. Pateicoties daudziem tehniskiem uzlabojumiem, Dodge Challenger SRT Demon 170 var paātrināties līdz 60 jūdzēm stundā 1,66 sekundēs (pasaulē labākais rezultāts sērijveida automobiļu vidū) un nobraukt ceturtdaļjūdzi 8,91 sekundē.

Dodge Challenger SRT Demon 170 bija pēdējā zvana atvadu sērijas pēdējais akords (krieviski tulkots kā “pēdējā iespēja” vai “pēdējais zvans”), kas veltīts ikonisko Charger un Challenger benzīna modeļu drīzam ražošanas beigām. The Challenger Shakedown , Charger Super Bee , Challenger un Charger R/T Scat Pack Swinger , Charger King Daytona un Challenger Black Ghost debitēja kā daļa no sērijas pagājušā gada augustā un septembrī . Pēdējā zvana sērijas jaunāko modeli bija plānots demonstrēt novembrī SEMA tūninga šova ietvaros Lasvegasā, taču projekta sarežģītības un bēdīgi slavenā globālā komponentu trūkuma dēļ pirmizrāde notika tikai 20. martā.

Challenger SRT Demon 170 tika iecerēts COVID-19 pandēmijas vidū, kad vairāki desmiti Dodge vadītāju un galveno inženieru pulcējās salīdzinoši drošā autostāvvietā, lai apspriestu nākotnes plānus. Prāta vētras laikā dzima ideja izveidot vispilnīgāko un pārsteidzošāko Challenger, un šeit tas ir mūsu priekšā. “170” ir Challanger SRT Demon civilās vilkšanas versijas evolūcija, kas ieviesta 2017. gadā un ražota 3300 eksemplāru tirāžā, cipars 170 attiecas uz V8 Hellephant dzinēja rūpnīcas indeksu C170 un etanola stiprumu vienībās . pierādījumu (pēc mūsu domām – tas ir aptuveni 85 grādi) .

Zem Challenger SRT Demon 170 pārsega ir uzstādīts nevis 7,0 litru Hellephant dzinējs, bet gan kompresora 6,2 litru V8 HEMI, kas modificēts pēc līdzīgas receptes: braucot ar E85 degvielu (15% benzīns, 85% etanols), tas saražo maksimāli 1039 ZS.. Ar. pie 6500 apgr./min un 1281 Nm pie 4200 apgr./min. Darbojoties ar E10 degvielu (90% benzīns, 10% etanols), jauda tiek samazināta līdz 912 ZS. un 1098 Nm, taču tas joprojām ir vairāk nekā 2017. gada Demon (852 ZS un 1044 Nm). Instrumentu panelī ir indikators, kas parāda etanola procentuālo daudzumu degvielā, pilna atdeve ir pieejama, ja etanols ir vairāk nekā 65%.

Izstrādātāji apgalvo, ka patiesībā no oriģinālā V8 HEMI palika tikai bloks un sadales vārpsta, un visas pārējās sastāvdaļas ir jaunas, un to atlases un testēšanas laikā vairāki dzinēji vienkārši sabruka – darbs ritēja burtiski pilnā sparā! Dzinējam Challenger SRT Demon 170 ir jauns piedziņas kompresors, kura tilpums palielināts no 2,7 līdz 3,0 litriem (pieplūdes spiediens palielināts par 40%), efektīvāki degvielas iesmidzinātāji, jaunas bloku galvas, karstumizturīgāki vārsti, izturīgāki gultņi un tapas, pastiprināti virzuļi un klaņi, optimizēti darbam ar sveču spirtu un daudz ko citu.

Pie dzinēja pieslēgts pastiprināts 8 pakāpju hidromehāniskais “automāts”, pastiprinātas arī visas transmisijas sastāvdaļas – kardāns, ass vārpstas, gultņi, diferenciālis. Balstiekārta ar regulējamiem Bilstein amortizatoriem ir optimizēta dragreisa sacīkstēm (uzstādītas salīdzinoši “mīkstas” atsperes un stabilizatori), priekšā uzstādītas vieglas Brembo bremzes. Riteņi – alumīnijs vai kompozīts (alumīnija rumba, oglekļa šķiedras loks), riepas – salīdzinoši augsta profila Mickey Thompson ET Street izmēri 245/55 R 18 priekšā un 315/50 R 17 aizmugurē.

Multivides sistēmas izvēlnē ir daudz programmatūras un aparatūras iestatījumu, lai sasniegtu labākos rezultātus trasē. Atceros, ka “pirmajam” Dēmonam tika aizliegts piedalīties profesionālajās sacīkstēs , jo viņš bija pārāk ātrs, taču šodien visas NHRA (Amerikas Nacionālās Hot Rod asociācijas) problēmas ir atrisinātas, un Dodge ir gatavs piegādāt Challenger SRT Demon 170 ar visu nepieciešamo. nepieciešamais aprīkojums, lai piedalītos profesionālajās dragreisa sacīkstēs, ieskaitot apgāšanās būri un bremzējošu izpletni. Challenger SRT Demon 170 pases dinamiskos raksturlielumus fiksēja tikai NHRA: paātrinājums līdz 60 jūdzēm stundā (96,56 km/h) aizņem 1,66 s, ceturtdaļjūdze (402 m) – 8,91 s, izejas ātrums no ceturkšņa jūdzēm – 243 km/h. . G-slodze uz paātrinājumu var sasniegt 2004 g.

Challenger SRT Demon 170 ārējās iezīmes ietver Widebody virsbūves komplektu, kas piestiprināts, lai samazinātu svaru bez priekšējo riteņu arkas pagarinājumiem, jauna gaisa ieplūdes forma uz pārsega, dzeltena acs uz Demon emblēmas, piemiņas plāksnes un datu plāksnītes. Automašīnai līdzi nāk kaste ar dāvanām, kurā pircējs cita starpā atradīs servisu viskija dzeršanai…

Dodge Challenger SRT Demon 170 minimālā cena ir 96 666 USD bez piegādes, to var ievērojami palielināt, pateicoties opcijām: 18 skaļruņi. Automašīnas uzglabāšanai ir firmas auduma pārvalks ar uzkrāsotām Demon emblēmām, logi, apgaismojuma iekārtas un izplūdes caurules.

Līdz šī gada 31. decembrim Dodge plāno izdot ne vairāk kā 3300 Challenger SRT Demon 170 eksemplāru – 3000 eksemplāru paredzēti ASV, 300 Kanādai. Faktiskā tirāža var būt mazāka par 3300 gab. sastrēgumu dēļ ražošanā. Dodge zīmols neplāno pagarināt izlaidumu uz nākamo gadu, šogad beigsies benzīna Charger un Challenger vēsture, tos nomainīs pilnībā elektrisks muskuļu auto .

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Previous post Valdība atbalsta alkohola patēriņa ierobežošanu
Next post Mitsubishi XRT: jaunā L200 prologs iespaidīgā kamuflāžas dekorā no Ralliart