Intīmas detaļas: Tesla atzīst, ka novēro autovadītājus, izmantojot iebūvētās kameras

Saskaņā ar ASV autobūves uzņēmuma Tesla teikto automašīna vairs nav privāts īpašums, un pasažieriem un vadītājam salonā vairs nav privātuma. Bijušie uzņēmuma bijušie darbinieki intervijā aģentūrai Reuters apstiprināja, ka viņi regulāri novēroja, kas notiek automašīnā un ap to, izmantojot iebūvētās kameras. Protams, viņi ir redzējuši daudz ko. Un ne tikai pikantu, bet arī biedējošu. Sīkāka informācija atrodama portālā “AutoView”.

Kas ir mūsdienīgs automobilis? Gadžets uz četriem riteņiem, kuram bez sava galvenā uzdevuma jāpiemīt arī viedtālruņa prasmēm, bez kurām mūsdienās mūsu dzīve vispār nav iedomājama. Protams, elektriskais – mēs taču nevēlamies piesārņot vidi un sakaitināt sabiedrību. Protams, obligāts ir arī tiešs un ātrdarbīgs interneta pieslēgums. Aprakstot šīs īpašības, galvā parādās pavisam konkrētas automobiļa aprises, auto evolūcijas virsotne un radīšanas kronis – Tesla.

Ilona Maska vārdā nosauktais elektriskais brīnums ir saņēmis “darba sarkano karogu” visā pasaulē kā modernākais un tehnoloģiski modernākais automobilis. Jā, tas pat tiek periodiski atjaunināts ar jaunām opcijām un funkcijām, izmantojot internetu! Lai gan tas, protams, izklausās iespaidīgi, ir arī kāds mīnuss. Un tas ir ārkārtīgi nepatīkams. Godīgi sakot, pat apkaunojoša: zīmola automobiļu īpašnieku privātās dzīves intīmās detaļas, kas norisinās automobiļa iekšpusē, bez brīdinājuma tika filmētas ar slēptām iebūvētām kamerām un pēc tam pārraidītas un izplatītas.

Bijušie Tesla darbinieki intervijā aģentūrai Reuters pastāstīja, ka no 2019. līdz 2022. gadam korporatīvajās sarunās viņi viens otram “straumējuši” informāciju no automašīnās uzstādītajām kamerām. “Uzņemtajos kadros bija redzami noziegumi, gājēju sadursmes un intīmi incidenti, kas tika koplietoti, bieži kļūstot par memiem.

Foto globallookpress.com

Tesla darbinieki arī regulāri pārbaudīja automašīnas īpašnieka piebraucamo ceļu un garāžas. Fakts ir tāds, ka autopilota kontrolei, ar kuru Tesla ir slavena, ir nepieciešams daudz videokameru, taču neviens īpašniekus nebrīdināja, ka ražotāja darbiniekiem ir piekļuve tām. Šeit būtu jākomunicē par ierakstītu kameru klēpjdatorā, bet tas kaut kā vairs nav smieklīgi.

Mūsdienu automobiļu ražotāju tendence būt tik tuvu saviem klientiem, ka pēdējie, šķiet, nespēj atbrīvoties no “elkoņa sajūtas” un neatlaidīgas elpošanas uz kakla. Vai tas visiem patiks? Vai ātra multimediju atjaunināšana un citi labumi ir tā vērti, lai pēc tam Pasaules tīmeklī parādītos, bieži vien ne visai krāsaini, attēli? Un, ņemot vērā iespēju pārraidīt “smagus” videoierakstus, runājot pa telefonu vai ar kaimiņu, rūpīgi jāizvēlas vārdi un tēmas.

Pretējā gadījumā, visticamāk, atkārtosies situācija, kas nesen sagrāva kāda ārkārtīgi ievērojama producenta un viņa talantīgās sievas karjeru. Tāpēc jums vajadzētu būt nedaudz pieklājīgākiem attiecībā uz cenu par veco labo biznesa klasi, kurā nav interneta piekļuves. Ar šādiem tempiem tuvākajos gados tā kļūs tikai dārgāka.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Hyundai plāno pārdot 2 miljonus elektromobiļu līdz 2030. gadam

Samsung un Qualcomm kopīgi izstrādās automobiļu sistēmas un ADAS

Horvāti atklājuši pasaulē jaudīgāko elektromobili

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk