Jaunu lietu ir maz, taču kopumā tās nepadarīja ķīniešu “četrdurvju” dārgākas.
Pašreizējais Geely Emgrand sedans uz BMA platformas Ķīnā debitēja 2021. gadā, pats ražotājs to uzskata par ceturto paaudzi (Krievijā iepriekšējās automašīnas tika pārdotas ar nosaukumiem EC7 un Emgrand 7 ). Iepriekšējo “četrdurvju” uzņēmums mājās pārveidoja gandrīz katru gadu, taču tagadējā Emgrand dizains, acīmredzot, piestāv visiem (auto tiešām izrādījās veiksmīgs), tāpēc pārtaisīt tai pagaidām nav atļauts. Tomēr Geely Emgrand joprojām atsūtīja dažas jaunas lietas: uzlabotais sedans tiek prezentēts kā Champion Edition, taču šī nepavisam nav īpaša versija, bet drīzāk nākamā modeļa gada apzīmējums.IepriekšējaisGeely Emgrand jaunā krāsā. Sedana garums ir 4638 mm, riteņu bāze ir 2650 mm.
Galvenais, ka Emgrand ieguva citu dzinēju, “aspirētais” 1,5 ar rūpnīcas indeksu JLC-4G15B tika aizstāts ar tāda paša tilpuma četrcilindru atmosfērisko BHE15-AFD dzinēju. Jaunais dzinējs attīsta 126 ZS. un 152 Nm, savukārt priekšgājēja jauda ir 114 ZS. un 147 Nm. Kastes ir vienādas: lētākais sedans ir aprīkots ar piecu pakāpju “mehāniku”, pārējās versijas ir aprīkotas ar CVT. Starp citu, tiek ziņots, ka jaunais dzinējs ir ekonomiskāks: vidējais degvielas patēriņš ir 5,6 vai 5,8 l / 100 km (atkarībā no kastes; saskaņā ar WLTC ciklu) pret 6,2-6,5 l / 100 km sedanam. ar JLC-4G15B dzinēju.
Arī Geely Emgrand tiek nodrošināta jauna virsbūves krāsa (pelēkzila). Turklāt tika nomainīta multivides sistēma (tā jau ir “bāzē”): ekrāns tagad ir 12,3 collas (bija 10,25 collu skārienekrāns), pati multivide ir kļuvusi ātrāka. Standarta aprīkojuma sarakstā ir arī ādas apdare, digitālie instrumenti (tie arī zīmēti uz 12,3 collu displeja) un atpakaļskata kamera. Augstākās klases sedans ir aprīkots ar pilnvērtīgu virtuālo instrumentu bloku (10,25 collas), sānu drošības spilveniem, visaptverošām kamerām un kruīza kontroli.
Cenas kopumā ir maz mainījušās, par atsvaidzinātu Emgrandu prasa apmēram 9800 – 12 400 dolāru. Ņemiet vērā, ka Ķīnā modelim ir arī hibrīda versija ar instalāciju, kuras pamatā ir 1.8 dzinējs, taču tā tiks atjaunināta vēlāk.
Tikmēr pašreizējās paaudzes Geely Emgrand tiek pārdots arī citās valstīs, sedans ir pārstāvēts arī Baltkrievijas tirgū . Tomēr uzņēmums vēl nav oficiāli paziņojis par “četrdurvju” atgriešanos Krievijai.