Jaunā Mazda RX-8 kāda tā varētu būt

Pēdējā laikā laiku pa laikam parādās ziņas, ka japāņu uzņēmums plāno atdzīvināt RX-8 ar rotācijas motoru. Mēs nolēmām parādīt, kā šāds automobilis varētu izskatīties.

RX-8 kupeja pirmo reizi tika prezentēta 2001. gadā Ziemeļamerikas starptautiskajā auto izstādē konceptauto formā, bet divus gadus vēlāk sākās automobiļa sērijveida ražošana. Šis modelis aizstāja RX-7, kas tika ražots no 1978. līdz 2002. gadam, šajā laikā nomainot trīs paaudzes. RX-8 līdz šim ir tikai viena paaudze, kas tika ražota līdz 2012. gadam. Kopš tā laika ir izskanējušas daudzas baumas par iespējamo pēcteci, taču pagaidām par šo automobili nav nekādu konkrētu ziņu. Tomēr mums ir iespēja iztēloties, kā varētu izskatīties “astotnieka” pēctecis pašreizējā kompānijas stilā.

Viens no jaunās Mazda raksturīgākajiem elementiem ir lielā, leņķveida radiatora reste, kas vizuāli saskaņota ar priekšējiem lukturiem, un stāvgaismas l-veida LED elementi. Līdzīgs stils ir arī aiz horizontāli izstieptajiem priekšējiem lukturiem, kas līdzīgi kā CX-60 un CX-90 krosoveriem, kas izgatavoti uz jaunas aizmugures piedziņas platformas. Renderos redzamajam automobilim ir saglabāta viena no galvenajām oriģinālā RX-8 “ķiparām” – četras durvis, no kurām divas atveras pretēji pulksteņa rādītāja virzienam. Kupejā ir arī jauns aizmugurējo virsbūves statņu dizains, kas stilistiski pārklājas ar citu uzņēmuma krosoveri – MX-30.

Protams, sporta automobiļa galvenā tehniskā īpatnība ir rotācijas motors Renesis (13B-MSP Multi-Side Port), kas ir iepriekšējā 13B motora pilnveidojums. To izstrādājot, tika mēģināts novērst galvenos rotācijas dzinēju trūkumus – zemu degvielas ekonomiju un ekoloģiskās īpašības. Atšķirībā no iepriekšējā rotācijas 13B dzinēja ar dubultturbokompresoru “astoņnieks” tika izgatavots atmosfērisks, kas ietekmēja arī tā jaudu (192-250 ZS pret 255-280 ZS iepriekšējam RX-7 kupejam). Runājot par iespējamo RX-8 pēcteci, arī tam var būt rotācijas virzuļa motors (RPA), jo īpaši tāpēc, ka pirms diviem mēnešiem japāņu kompānija prezentēja hibrīda kroskupeju MX-30 e-Skyactiv R-EV ar līdzīgu motoru. Tas liecina par Mazda interesi par šo tehnoloģiju, kas nav mazinājusies kopš 2012. gada, kad kopā ar RX-8 tika pārtraukta arī RX-8 ražošana.

Tikmēr iepriekš tika ziņots, ka Mazda varētu atvadīties no populārā CX-5 krosovera.

 

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Range Rover itāļu valodā: kā parādījās Rayton Fissore Magnum un kāpēc tas izgāzās

Hyundai plāno pārdot 2 miljonus elektromobiļu līdz 2030. gadam

Samsung un Qualcomm kopīgi izstrādās automobiļu sistēmas un ADAS

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk