Ford ir prezentējis otrās paaudzes Transit Courier kravas un pasažieru versiju. Benzīna Ford Tourneo Courier Eiropas tirgū nonāks pārdošanā nākamā gada vasarā, bet elektriskā versija būs jāgaida līdz 2024. gada beigām.
Otrās paaudzes Ford Transit Courier tika prezentēts aprīlī gan ar “ogļūdeņraža”, gan elektrisko piedziņu, tam ir kopīga platforma ar krosoveru Ford Puma, un tas tiks ražots tajā pašā rūpnīcā Craiovā, Rumānijā. Transit/Tourneo Courier ir vislētākais Ford pašreizējā komerctransportlīdzekļu klāstā, un tas tika radīts ārpus alianses ar Volkswagen. Tourneo Courier ar kopējo garumu 4,4 m ir vienu pakāpienu zemāks par lielāku un statusu ieguvušo kravas un pasažieru “papēdi” Ford Tourneo Connect, kas, kā zināms, ir VW Caddy klons.
Tourneo Courier būs tikai viena versija ar iekšdedzes dzinēju (Transit Courier ir trīs versijas): Ar 1,0 litra benzīna “turbo” EcoBoost ar 125 ZS jaudu, kas savienota ar 6 pakāpju “manuālo” vai 7 pakāpju “automātisko” DCT (ar diviem sajūgiem), tikai ar priekšējo riteņu piedziņu. E-Tourneo Courier elektrisko versiju darbina viens 100 kW (136 ZS) elektromotors uz priekšējās ass. Elektriskās versijas akumulatora ietilpība un nobraukums ar vienu uzlādi pagaidām nav atklāti, maksimālā uzlādes jauda ir 100 kW.
Fotogrāfijās redzama salīdzinoši dārgā krosovera versija Active ar divkrāsu krāsu un aizsargājošu plastmasas aploku ap apakšējo virsbūves perimetru, un kopumā Tourneo Courier riskē kļūt par pieejamāko modeli Eiropas Ford klāstā ar sākumcenu aptuveni 25 000 eiro. Tagad mazāk maksā tikai Fiesta hečbeks (20 350 eiro Vācijā), taču Fiesta un ar to saistītā krosovera EcoSport ražošana Eiropai šogad tiek pārtraukta un abi modeļi pametīs tirgu. Puma krosovers Vācijā maksā no 27 400 eiro.
Benzīna Tourneo Courier interjers ir veidots vienkāršāk nekā elektriskajam modelim, un tam ir lielāks instrumentu panelis un multimediju ekrāns, “ovālas formas” stūres rats, reljefā izvietotas sānu ventilācijas atveres un plauktiņš ar bezvadu uzlādi viedtālrunim tajā pašā vietā, kur benzīna Tourneo Courier ir pārnesumkārbas svira. Modernie elektroniskie vadītāja asistenti ir pieejami abās versijās.
Trīsvietīgais otrās rindas sēdekļu dīvāns ir sadalāms 60/40, lai to varētu viegli pārveidot. Standarta bagāžnieka tilpums ir 570 litri, tā labajā pusē ir nodalījums netīrām mantām, ir ducis kabatu un nišu sīkumiem, un E-Tourneo Courier ir papildus 44 litru ietilpīgs priekšējais bagāžnieks. Maksimālais bagāžas nodalījuma tilpums, nolocot aizmugurējos sēdekļus, ir 2162 litri.
Jaunais Transit/Tourneo Courier noslēdz Ford Eiropas vieglo kravas automobiļu klāsta pašreizējo posmu, nākamais posms acīmredzot būs pilnībā veltīts elektriskajiem transportlīdzekļiem.