Jaunais XPeng G9 ierodas Eiropā

Ķīnas premium klases SUV ir pieejams Ziemeļeiropā par cenām no 57 990 eiro līdz 71 990 eiro.

Ķīniešu elektriskais XPeng G9 ienāk Eiropas tirgū un jau ir pieejams Dānijā, Nīderlandē, Norvēģijā un Zviedrijā par cenām no 57 990 līdz 71 990 eiro. Tas ir premium klases krosovers ar piecām sēdvietām, ko var salīdzināt ar BMW iX un Mercedes EQE SUV.

XPeng G9 ir pieejams trīs versijās – standarta versija ar vienu dzinēju, aizmugures piedziņu un 308 ZS, kas līdz 100 km/h paātrinās 6,4 sekundēs, un tās akumulatora ietilpība ir 78,2 kWh, ar vienu uzlādi nobraucot 460 km.

Otrajai Long Range versijai ir viens dzinējs, aizmugurējo riteņu piedziņa, 308 ZS, līdz simtam 6,4 sekundēs, 98 kWh akumulators un 570 km nobraukums. Trešais variants ir AWD Performance – divi dzinēji, pilnpiedziņa, 543 ZS, līdz 100 3,9 sekundes, 98 kWh akumulators un 520 km nobraukums.

Krosoveris atbalsta ātru 300 kWh uzlādi, akumulatoru var uzlādēt līdz 80 % 20 minūtēs. XPeng G9 izmēri ir šādi: garums 4891 mm, platums 1937 mm, augstums 1680 mm, garenbāze 2998 mm un svars 2235 kg.

Guangdžou, Dienvidķīnā bāzētā uzņēmuma jaunais modelis ir balstīts uz pārskatītā P7 sedana – XPeng Edward platformas lielākiem automobiļiem – bāzes, taču G9 ir aprīkots ar atjauninātu elektrisko sistēmu ātrākai uzlādei.

XPeng G9 salons ir apvilkts ar ādu, un ķīniešu automašīnai ir elektriski darbināmi priekšējie sēdekļi, kameras visapkārt un bezvadu viedtālruņa lādētājs bāzes versijā, kā arī autopilots starp opcijām.

XPeng G9 ir piecus sēdekļus ietilpīgs SUV ar racionālu dizainu. Gludas virsbūves formas, plāni LED lukturi priekšpusē un aizmugurē un ievelkami durvju rokturi. Uzņēmums prezentē automobili kā konkurentu premium klases modeļiem, un salons ir aprīkots ar daudz tehnoloģijām, lai izceltos uz vācu konkurentu fona. Ir 10,25 collu digitālais mērinstrumentu panelis, bet priekšpusē dominē 14,96 collu informācijas un izklaides sistēmu displeji.

Kreisais ekrāns vienmēr ir redzams visiem pasažieriem, bet labajā panelī tiek izmantota filtru tehnoloģija, kas neaizsedz autovadītāju. Tas nozīmē, ka priekšējais pasažieris var skatīties multivides programmas un spēlēt spēles, kamēr automašīna ir kustībā, netraucējot vadītājam.

Ķīniešu uzņēmums apgalvo, ka opciju būs salīdzinoši maz, tāpēc standarta aprīkojumā ietilpst, piemēram, panorāmas stikla jumts visā garumā, siltumsūknis, apsildāmi un ventilējami priekšējie sēdekļi, apsildāmi aizmugurējie sēdekļi, apsildāms stūres rats un durvju aizvērēji.

Paredzams, ka nākamajā gadā XPeng līdz 18 mēnešiem koncentrēsies uz sākotnējiem ES tirgiem. Sākotnējās palaišanas programmas ietvaros Eiropā XPeng ir apstiprinājusi, ka G9 un modernizētajam P7 tiks piešķirta piecu gadu garantija vai 120 000 km nobraukums, bet visiem pasūtījumiem no šā brīža līdz 2023. gada beigām garantija būs septiņi gadi plus vēl 40000 km. Pirmās P7 piegādes Eiropā gaidāmas jūnijā, bet G9 – septembrī.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Range Rover itāļu valodā: kā parādījās Rayton Fissore Magnum un kāpēc tas izgāzās

Hyundai plāno pārdot 2 miljonus elektromobiļu līdz 2030. gadam

Samsung un Qualcomm kopīgi izstrādās automobiļu sistēmas un ADAS

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk