Lasīšanas Laiks:54 Sekunde(-s)

Jevgeņijs Grigorovičs, STALKER 2: Heart of Chornobyl šāvēju izstrādes vadītājs, sniedza interviju portālam IGN vietnē gamescom 2023.

Kas ir zināms

Sarunā Jevgeņijs Grigorovičs pievērsās trim svarīgiem aspektiem.

  1. Karš Ukrainā ļoti sarežģīja jau tā ieilgušo STALKER 2 attīstību. Pēc Krievijas iebrukuma uzņēmuma galvenais uzdevums bija nevis strādāt pie spēles, bet gan nodrošināt darbinieku drošību un pārcelt GSC Game World biroju uz Prāgu. Tikai pēc tam darbs pie spēles turpinājās.
  2. Izstrādes komanda cenšas pēc iespējas reālistiskāk atspoguļot Černobiļas zonu un parādīt, ka tās nav tikai datorspēļu vietas, bet gan vieta, kur notikusi reāla tehnoloģiska katastrofa.
  3. Grigorovičs mudināja spēlētājus neuztvert Čornobilas sirdi kā militāristisku šāvēju, jo varoņu galvenais uzdevums ir izdzīvot ārkārtīgi sarežģītos apstākļos un iegūt vērtīgus artefaktus. Jā, būs daudz apšaudes, bet tie ir lokāli mazo grupu konflikti.

Izstrādātājs prezentēja arī iepriekš neizlaistos spēles kadrus. Brauciens pa Černobiļu naktī izskatās atmosfērisks un neticami tehnoloģiski attīstīts.

https://youtube.com/watch?v=Dmtd5qmvYLQ

Jau zināms, ka STALKER 2: Heart of Chornobyl netiks izlaists 2023. gadā, tā izlaišana paredzēta 2024. gada pirmajā ceturksnī. Iespējams, oficiāli tiks paziņots šodien Xbox izstādē.

Avots: IGN

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Previous post Ukrainas iznīcinātāji Su-27 var palaist arī JDAM Extended Range viedbumbas
Next post Rīgā meitene izlēca pa viesnīcas logu