Bavārijas autoražotājs gatavo kravas un pasažieru versiju savam jaunākajam jaunumam – jaunākās paaudzes “pieci”.
Fotospiegi vairākkārt ir saskārušies ar testa paraugiem, tāpēc mums ir iespēja iztēloties, kā izskatīsies automašīna.
Pagājušajā nedēļā pirmizrādi piedzīvoja jaunās paaudzes BMW 5. sērija un tā pirmā pilnībā elektriskā i5 versija.
Pagaidām auto tiek prezentēts tikai sedanā, bet drīzumā tam tiks pievienota arī universāla versija ar tradicionālo prefiksu Touring.
Starp citu, “piecnieka” pasažieru un kravas modifikācijas vēsture sākās 1991. gadā, kad E34 aizmugurē parādījās universāls (četrus gadus pēc sedana prezentācijas).
Piektās sērijas jaunā universāla renderēšana.
Pagaidām mūsu rīcībā ir tikai maskētās testa transportlīdzekļu spiegu fotogrāfijas, kas uzņemtas pirms jaunās 5.sērijas pirmizrādes, taču varam sagaidīt, ka līdz pat B stabiem universāls būs identisks sedanam.
Proporciju ziņā jaunums ir līdzīgs citiem markas universāliem, savukārt vienīgais noslēpums ir aizmugurējo sānu logu forma.
Jau tagad ir skaidrs, ka Touring, tāpat kā sedans, saņems augošu palodzes līniju.
Visticamāk, ka laternas arī tiks aizgūtas no viņa, šāds risinājums jau tiek izmantots uzņēmuma otrajam universālam – 3. sērijai (lai gan ir vērts atzīmēt, ka iepriekšējā “piecinieka” paaudzē universāls bija sākotnējās formas laternas).

Piektās sērijas jaunā universāla renderēšana.
Tāpat kā sedans, arī jaunais Touring būs pieejams tradicionālās benzīna un dīzeļa versijās, kā arī pilnībā elektriskajā versijā ar nosaukumu i5.
“Piecinieka” bāzes dzinējs bija 2,0 litru “turbo četrinieks” ar jaudu 190 ZS.
(310 Nm griezes moments).
Tajā pašā laikā tagad visas modifikācijas ir aprīkotas ar 8 pakāpju “automātisko” ar integrētu 48 voltu starteri-ģeneratoru, kā rezultātā kopējā jauda ir 208 ZS.
(330 Nm).
Ir arī iespēja ar 3,0 litru rindas “turbo-seši” ar 381 ZS jaudu.
(540 Nm) 540i xDrive versijā, un nākamgad parādīsies sešcilindru dīzeļi.
Kas attiecas uz i5 elektriskām modifikācijām, tad pagaidām tās ir divas: startējošais eDrive40 ar vienu elektromotoru uz aizmugurējās ass (340 ZS, 430 Nm) un top divu dzinēju M60 xDrive ar 601 ZS.
(820 Nm).
Jaunu priekšmetu pirmizrāde var notikt šī gada laikā.
Starp citu, šajā paaudzē universālis saņems arī M5 versiju.
Tikmēr pagājušajā nedēļā tika demonstrēts arī neparasts 3 durvju universāls, kura pamatā ir BMW Z4.