Mitsubishi Motors prezentējis jaunās paaudzes Colt hečbeku, kas paredzēts Eiropas tirgum, pārdošanā tas nonāks oktobrī.
Eiropa ir trešā līmeņa tirgus Mitsubishi Motors – tāds ir pašreizējais lomu sadalījums Renault-Nissan-Mitsubishi aliansē. 2020. gadā Mitsubishi Motors vadība kopumā nolēma pakāpeniski ierobežot darbu Eiropā, taču gadu vēlāk pārdomāja: pagaidām Mitsubishi zīmols paliek Eiropā un tam ir sagatavojis pāris jaunus produktus par minimālām izmaksām. Šī gada sākumā Eiropas dīleri ieguva jaunu Mitsubishi ASX – nedaudz atjaunotu Renault Captur subkompakto krosoveru, un šodien oficiāli tiek prezentēts jaunais Mitsubishi Colt – piektās paaudzes Renault Clio hečbeka klons, kuram nesen tika veikta plānota pārbūve . .
Mitsubishi Motors preses dienests jauno Colt dēvē par septīto paaudzi, un šis nosaukums atsaucas uz Colt karjeru Eiropā. Patiesībā Colt ir vairāk paaudžu, pirmo reizi automašīna ar šādu nosaukumu Mitsubishi klāstā parādījās 1962. gadā – tas bija neliels divu durvju aizmugures dzinēja sedans padomju Zaporožecas garā. Tad Colt vārds tika nēsāts ar dažādiem globāliem un reģionāliem modeļiem, tāpēc jums ir jāskaita paaudzes katram konkrētajam tirgum. Piemēram, Taivānā joprojām ražo un pārdod kompakto mikroautobusu Mitsubishi Colt Plus , un pēdējais globālais Colt bija Z30 paaudzes subkompaktais hečbeks, tas tika oficiāli pārdots, tostarp Krievijā, un Eiropas tirgu pameta pirms deviņiem gadiem.
Jaunais Colt ir žetonu inženierijas mācību paraugs, šeit pat nav mēģināts ietērpt oriģinālo Renault Clio stilu : trīs Mitsubishi dimanti pārāk eleganti neietilpst Renault dimanta izgriezumā motora pārsega priekšējā malā, ir hromēti šķipsnas. pievienots režģim starp priekšējiem lukturiem, lai kaut kā izskatās pēc Mitsubishi patentētā X-face, padeve ir pilnīgi tāda pati kā Clio, tikai datu plāksnītes ir nomainītas un atpakaļskata kamera ir plika, ko Renault ir ierakstījis emblēmā .
Salonā izmaiņu ir vēl mazāk: Colt no Clio atšķiras ar traipu uz stūres rumbas un nedaudz pārskatītu apdares materiālu klāstu, bet citādi viss ir pa vecam. Virtuālā instrumentu paneļa diagonāle ir 7 vai 10 collas, multivides ekrāns – 7 vai 9,3 collas atkarībā no konfigurācijas. Colt, tāpat kā Clio, ir pieejams pilns modernu elektronisko vadītāja palīgu klāsts, līdz pat adaptīvajai kruīza kontrolei ar satiksmes režīmu.
Salīdzinot ar Clio, Colt dzinēju klāsts ir samazināts: nav dīzeļa un gāzes dzinēja, paliek 3 cilindru 1,0 litru benzīna dzinēji – atmosfēriskais SCe (67 ZS) un kompresors TCe (91 ZS) kombinācijā ar 5- un 6-. ātruma “mehānika”, attiecīgi, un diapazona augšgalā atrodas divu pedāļu hibrīds Colt ar renoshny E-Tech spēkstaciju, kas izgatavots uz 1,6 litru “aspirācijas” benzīna bāzes, tā maksimālā kopējā jauda ir 145 hp. , nav iespējams uzlādēt no ārēja avota.
Jaunā Mitsubishi Colt cenrādis vēl nav publicēts, jo oriģinālā atjauninātā Clio tirdzniecība Eiropā vēl nav pat sākusies. Saistītie modeļi kopā tiks ražoti Turcijas rūpnīcā Oyak Renault Bursā. Papildinām, ka pagājušajā gadā Mitsubishi pārdošana Eiropā, pēc JATO Dynamics datiem, sastādīja 56 242 automašīnas, kas ir par 23% mazāk nekā 2021.gadā. Jaunajam ASX un Colt vajadzētu nostiprināt Mitsubishi pozīcijas vecā pasaules tirgū.