Kāda izskatīsies Rīga pēc Rail Baltica pabeigšanas?

No 11. marta Rīgas Centrālās stacijas apkaimē ir ieviesti satiksmes ierobežojumi saistībā ar “Rail Baltica” būvniecību galvaspilsētas centrā.

No sestdienas tiks slēgta satiksme Gogoļa ielas posmā no Janvāra ielas 13 līdz Turgeņeva ielai. Sabiedriskais transports šajā ielas posmā tiks saglabāts, kā arī piekļuve privātīpašumiem.

Līdztekus jaunajiem ierobežojumiem spēkā paliks jau spēkā esošie ierobežojumi, ar kuriem var iepazīties šeit.

Atgādinām, ka sakarā ar notiekošo Rail Baltica estakādes būvniecību Gogoļa ielā, satiksme Gogoļa ielā ir novirzīta uz ielas austrumu pusi, t.i., Rīgas Centrālās dzelzceļa stacijas virzienā, ziņo būvkompānijas BeReRix pārstāvji.

Šādi satiksmi plānots organizēt līdz 2023. gada rudenim.

Gogoļa un Gaiziņa ielas krustojumā tiks saglabāta virszemes gājēju pāreja. Gājēju ērtībām starp staciju un universālveikalu Stockmann tiks izveidota papildu pagaidu virszemes gājēju pāreja.

Darbus pie jaunā Rail Baltica dzelzceļa pārvada pāri Gogoļa ielai plānots pabeigt šā gada beigās.

Gājēji, autovadītāji un sabiedriskā transporta vadītāji tiek aicināti ievērot ceļa zīmes. Iespējams, ka ceļa sakārtošana prasīs ilgāku laiku.

Projekts “Rail Baltica Eiropas dzelzceļa infrastruktūras integrācija Rīgas centra infrastruktūrā” tiek īstenots ar Eiropas Savienības fondu atbalstu. Projekta kopējais budžets ir 28 miljoni eiro, tostarp 23,8 miljoni eiro no Kohēzijas fonda un 4,2 miljoni eiro no pilsētas un valsts budžeta.

Rail Baltica projekts paredz Eiropas mēroga dzelzceļa līnijas izbūvi no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai. Līnija būs 870 kilometrus gara, un vilcieni varēs braukt ar ātrumu 240 kilometri stundā. Rail Baltica projekta izmaksas tiek lēstas 5,8 miljardu eiro apmērā. Dzelzceļu plānots nodot ekspluatācijā pa posmiem no 2028. līdz 2030. gadam.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Valsts svētku laikā Rīgā būs būtiski satiksmes ierobežojumi

Izbraukt ārpus Rīgas ir sarežģīti. Cilvēkiem ratiņkrēslos reģionālie pārvadājumi daudzviet joprojām nepieejami

“Uz kuras gāzes šorīt vārīju olu – nezinu.” Rīdziniecei gāzes rēķinus sūta divi uzņēmumi

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk