KAMM 912c – augstas klases estētisks restomod no Ungārijas, kas veidots uz budžeta Porsche bāzes

KAMManufaktur no Budapeštas ir pilnībā atklājis KAMM 912c restomod, kas ir balstīts uz klasisko Porsche 912. Ir rūpīgi saglabāts 60. gadu vidus sporta automobiļa oriģinālais stils, bet tehniskais pildījums ir pilnīgi jauns.

Mūsdienās tirgū ir diezgan daudz restomodu, kuru pamatā ir klasiskais Porsche 911, taču Porsche 912 ir nepelnīti aizmirsts turīgo autoekskotikas cienītāju vidū. Porsche 912 radās 1965. gadā kā Porsche 911 pieejamāka, budžeta versija ar 90 zirgspēku 1,6 litru četru cilindru 1,6 litru “opozīcijas motoru” no Porsche 356. Faktiski Porsche 912 kļuva par Porsche 356 aizstājēju un iezīmēja jaunākās sporta automobiļu saimes parādīšanos Porsche klāstā – šodien šo nišu aizņem Porsche 718.

Ungāru restauratoru grupa no KAMManufaktur ir nolēmusi ar Porsche 912 atrast savu nišu augsto tehnoloģiju restomodinga segmentā, un, pateicoties augstajai darba kvalitātei, jau ir ieguvusi atzinību šī žanra cienītāju vidū. Restomodam ir nepieciešams donors Porsche 912, kas tiek izmantots restaurētajai un pastiprinātai virsbūvei, kā arī daļai ārējo paneļu. Pēc klienta pieprasījuma ārējo apšuvumu var izgatavot no oglekļa šķiedras. Logi ir izgatavoti no Lexan polikarbonāta. KAMM 912c pašmasa ir tikai 750 kg.

KAMM 912c dzinēju piegādā Šveices uzņēmums JPS Aircooled. Šajā gadījumā runa ir par 2,0 litru četru cilindru gaisa dzesēšanas “opozīciju” JPS 616. KAMManufaktur ir uzstādījis savu elektronisko degvielas iesmidzināšanas sistēmu, izplūdes sistēmu no nerūsējošā tērauda vai titāna un oglekļa šķiedras bloka dzesēšanas apvalku. Maksimālā jauda ir 190 ZS un 228 Nm, maksimālais apgriezienu skaits ir 7200 apgr. Visa jauda uz aizmugurējiem riteņiem tiek nodota, izmantojot modificētu Porsche 5 pakāpju manuālo pārnesumkārbu un ZF diferenciāli ar ierobežotu slīdēšanu.

Piekare un stūres iekārta ir uzlabota ar TracTive regulējamiem amortizatoriem, AP Racing ventilējamām disku bremzēm un hidraulisko “rokas bremzi”. Ir iespējams izvēlēties no vairākām lētu klasiskā dizaina riteņu disku (15 vai 16 collu) kombinācijām ar Yokohama riepām (apvidus vai apvidus pusgludām riepām).

KAMM 912c salonā var izvēlēties ērtus vai sporta sēdekļus uz oglekļa šķiedras karkasa. Salona apdare ir izgatavota no oglekļa šķiedras ar klasisku kāršu rakstu, un standarta aprīkojumā ietilpst arī grīdas sacīkšu pedāļu komplekts, oglekļa šķiedras pārnesumkārbas svira, mūsdienīgs elektroniski regulējams gaisa kondicionētājs un slēpta augstākās klases audiosistēma ar zemfrekvences skaļruni, kas savienota ar Bluetooth.

KAMM 912c minimālā cena ir 360 000 eiro (ieskaitot donormašīnas cenu), un ungāru uzņēmumam šogad ir atlikušas tikai divas vietas montāžai.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Related posts

Jauno Automobiļu Modeļi Latvijā: Škoda Elroq un Audi Q6 Sportback e-tron

Restaurētie modeļi un dizaina tendences: Citroen C4 un C4-X

Elektromobiļi: nākotne, kas jau ir klāt

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Lasīt vairāk