Lasīšanas Laiks:2 Minute(-s), 41 Sekunde(-s)

Dienvidkorejas uzņēmums KG Mobility Seulā prezentēja vidēja izmēra elektrisko krosoveru Torres EVX un nekavējoties to laida tirgū. Tuvākajā nākotnē par sērijveida modeļiem kļūs arī koncepti O100, F100 un KR10.

Pagājušajā nedēļā notika oficiāla SsangYong Motor pārtapšana par KG Mobility: autobūves uzņēmums, kas ilgus gadus bija nonācis krīzes situācijā zem Indijas Mahindra & Mahindra spārna, tagad pieder Dienvidkorejas koncernam KG Group. Krosovers Torres EVX un koncepti tika prezentēti bez tā, bet ar KG Mobility emblēmām, bet uz Torres EVX sedana joprojām ir SsangYong emblēma.

Torres EVX (titulattēlā) ir Torres “ogļūdeņraža” krosovera elektriskā versija, kas debitēja pagājušajā gadā. Torres EVX atšķiras no “tikai Torres” ne tikai ar savu spēka piedziņu, bet arī ar dizainu: elektromobilim ir savs priekšējās daļas dizains un pilnīgi oriģināla priekšējā fasāde salonā ar plašu divu ekrānu displeja paneli, savukārt salonā izmantots dabīgs koks, uzsverot automobiļa draudzīgumu videi.

KG Mobility Torres EVX
Lai gan Torres EVX jau ir pieejams priekšpiegādē Dienvidkorejā, tehniskā informācija par to joprojām ir ļoti skopa. Kopējais garums – 4715 mm, platums – 1890 mm, augstums – 1725 mm, klīrenss – 174 mm. Interjers ir 5vietīgs, bagāžas nodalījuma ietilpība ir 839 litri (ar salocītiem aizmugurējiem sēdekļiem – 1662 litri). Ķīnas uzņēmuma BYD piegādātās litija-železi- fosfāta baterijas ietilpība ir 73,4 kWh, nobraukums ar vienu uzlādi – 500 km pēc WLTP cikla. Par spēkstaciju pagaidām nav nekādu ziņu. Vienīgais elektromotors atrodas uz priekšējās ass, un tā maksimālais jauda ir 150 kW (204 ZS).

KG Mobility Torres EVX.
Iekšzemes tirgū Torres EVX cenas sākas no 48,5 miljoniem vonu (2,87 miljoniem rubļu pēc pašreizējā valūtas kursa), taču, ņemot vērā valsts subsīdijas, reālā minimālā cena ir 30 miljoni vonu (1,77 miljoni rubļu). Līdz šā gada beigām Torres EVX ienāks ārvalstu tirgos, tostarp Eiropas tirgū.

Paredzams, ka trīs Seulā demonstrētie KG Mobility koncepti kļūs par sērijveida modeļiem līdz 2025. gadam, taču precīzs termiņš vēl nav norādīts. Sabiedrisko attiecību nodaļa ir nostrādājusi ļoti vāji, vēl nav uzņemtas konceptu stingras fotogrāfijas, taču par laimi RSA korespondents, kas ir oficiālais KG Mobility izplatītājs Ziemeļvalstīs, tās nofotografēja. Visi koncepti joprojām ir bez kabīnēm, un logi ir cieši tonēti.

Spilgti dzeltenā pikapa O100 pamatā ir krosovers Torres EVX, taču tā riteņu bāze ir ievērojami lielāka, priekšpuse ir nedaudz agresīvāka nekā krosoverim, uzpucētas jaudīgas vilkšanas acis, kupli sliekšņi ir aprīkoti ar platiem kāpšļiem, jumts un virsbūve ir aprīkoti ar stiprinājumiem papildu piederumiem un bagāžai.

F100 ir liels elektrisks SUV tipiskā SsangYong stilā, kas dāsni bagātināts ar LED “krāsu mūziku”: priekšējā maska ir gaismas tāfele ar lieliem pikseļiem, no kuriem var veidot vienkāršus rakstus un zīmējumus.

KG Mobility KR10
KR10 ir vidēja izmēra SUV, kas tiek pozicionēts kā Krievijā labi pazīstamā Krievijā pazīstamā otrās paaudzes karkasa SUV SsangYong Korando mantinieks: konceptam ir līdzīgas proporcijas, mērķtiecīgi sašaurināta priekšpuse ar apaļiem lukturiem un uzrakstu Korando starp lukturiem. Patiesībā KR10 uzstājas tajā pašā izmēra klasē kā Torres, tāpēc pagaidām nav skaidrs, kā šie modeļi sadzīvos, tāpēc gaidīsim sīkāku informāciju.

Papildus konceptiem KG Mobility ir parādījis arī nākotnes elektromobiļu platformas prototipu, tajā ir divi elektromotori (pa vienam uz katru asi), kas ir daļa no dziļi integrētiem jaudas moduļiem – vienkārši sakot, konstrukcija ir ļoti kompakta. Saskaņā ar paziņojumu presei šīs platformas izstrādi paredzēts pabeigt līdz 2026. gadam, kas nozīmē, ka nākamie jaunie produkti acīmredzot netiks izgatavoti uz tās.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Previous post BYD Seagull parādās oficiālos fotoattēlos un tiek norādīta cena
Next post Jaunais Audi Q6 e-tron krosovers: pirmie attēli