Lasīšanas Laiks:1 Minute(-s), 55 Sekunde(-s)

Modeļa nosaukuma indeksi bieži vien nenorāda, kāds dzinējs tam ir.

Piektā Bavārijas automobiļu sērija, kas apzīmēta ar indeksu E60, tika ražota no 2003. līdz 2010. gadam un ir ļoti populāra vietējo autobraucēju vidū. Versijas var būt sedans (E60) un universālis (E61), un modelis ir pieejams ar diezgan plašu dīzeļa un benzīna dzinēju klāstu.

Tomēr modeļu apzīmējumi nesniedz skaidru priekšstatu par to, kāds dzinējs slēpjas zem šī E60 motora pārsega, un šī iemesla dēļ mēs nolēmām īsi paskaidrot, ar kādiem dzinējiem ir aprīkota šī populārākā bavārijas piektā sērija.

Sākot ar bāzes versiju – apzīmēts kā 520i indekss var slēpt gan divu litru un 2,2 litru dzinēju, kura jauda tikko sasniedz 170 ZS. Zem 523i motora pārsega patiešām atrodas 2,5 litru sešcilindru dzinējs ar 177 vai 190 zirgspēkiem, bet 525i versijā ir uzstādīts aplūkotais agregāts (192 ZS). Savukārt šo pašu variantu var aprīkot vai nu ar to, vai arī ar 2979 kubikcentimetru dzinēju ar 218 ZS. , tikpat daudz, cik attīsta 2497 cm3 motors.

Trīs litru darba tilpuma agregāts nav vienīgais, ar ko 530i ir aprīkots. Bez jau pieminētā ar precīzu 2979 cm3 tilpumu, kas reizēm bija spiests sasniegt 231 zirgu, bavāri ir uzstādījuši arī sešinieku ar 2996 cm3 tilpumu, t. i., 258 vai 272 ZS. Neliela skaidrība ir tikai 540i indeksā, kur motors atbilst pieņemtajam 4,0 litru darba tilpumam (306 ZS ).

Tomēr haoss atgriežas 545i un 550i modeļos ar 4,4 litru un 4,8 litru motoriem, kuru jauda ir attiecīgi 333 un 367 ZS. Šīs lielās motoru klāsta augšgalā ir piecu litru V10 M5 ar 507 zirgspēkiem.

No pirmā acu uzmetiena dīzeļdegvielas klāsts ir skaidrāks, taču, spriežot pēc rādītājiem uz aizmugurējā vāka, arī tam nevar uzticēties. Izņemot bāzes modeli 520d ar četru cilindru divu litru dzinēju, kas attīsta 163 vai 177 ZS, arī šeit ir diezgan daudz neatbilstību. Piemēram, 525d ir pieejams gan 2,5 litru, gan 3,0 litru dzinējs (177 vai 197 ZS), savukārt 530d ir trīs iespējamie jaudas varianti – 218, 231 vai 235 ZS. 535d tiek uzstādīts tāds pats dzinējs, taču ar to jauda jau sasniedz 272 vai 285 zirgus.

Orientēšanās visā benzīna/dīzeļdegvielas bakhanālijā robežojas ar varonību, taču viss, kas pircējam jāzina, ir tas, ka vispiemērotākie modeļi ir 2,5 litru un 3,0 litru sešcilindru motori neatkarīgi no degvielas veida un jaudas.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Previous post 5 lielas kļūdas, ko daži īpašnieki pieļauj ar saviem kaķiem
Next post Audi atklāj, kāds būs jaunais A8