Lasīšanas Laiks:1 Minute(-s), 52 Sekunde(-s)

Ir zināms, ka itāļu kompānijas pieprasītais modelis “zaļos” tuvāk šīs desmitgades beigām un kļūs par otro “elektromobili” zīmola klāstā.

Lamborghini uzņēmums ir daļa no aktīvi “zaļojošā” vācu koncerna Volkswagen, taču, neskatoties uz to, tas nesteidzas iet līdzīgu ceļu. Sporta automobiļu ražotājs jau iepriekš paziņoja, ka pat pēc 2035. gada Eiropas tirgū saglabās automobiļus ar iekšdedzes dzinējiem, ja tas būs juridiski iespējams. Tomēr Lamborghini joprojām plāno spert dažus soļus “zaļināšanas” virzienā.

Attēlā: Lamborghini Urus S

Pagājušajā rudenī tika atklāts, ka pirmais Lamborghini pilnībā elektriskais modelis būs pieejams 2028. gadā. Toreiz itāļu uzņēmuma vadītājs Stefans Vinkelmans (Stefan Winkelmann) paziņoja, ka tas būs ceturtais regulārais modelis zīmola klāstā, pievienojoties pāris esošajiem superauto un krosoverim. Saskaņā ar izstrādātāju idejām jaunais modelis izrādīsies “ērts ikdienas modelis ar 2+2 sēdvietu konfigurāciju un lielu klīrensu. Domājams, ka pirmais Lamborghini elektromobilis būs Gran Turismo klases kupeja vai kroskupeja.

Itāļu zīmola otrais elektromobilis būs Urus krosovera “zaļā” versija, ziņo Road & Track, atsaucoties uz Stefanu Vinkelmannu. Pēc Lamborghini vadītāja teiktā, pilnībā elektriskais SUV parādīsies 2029. gadā. Tādējādi līdz šīs desmitgades beigām zīmola klāstā būs divi “rozetes” modeļi.

Ir vērts atzīmēt, ka Urus iegūs plug-in hibrīda versiju pirms šī datuma: attiecīgā jaunuma prototipi jau iepriekš tika noķerti ceļu testu laikā. Tas arī ļaus Lamborghini krasi samazināt kopējo izmešu daudzumu. Stefans Vinkelmans norādīja, ka pāris elektromobiļu palīdzēs uzņēmumam samazināt pašreizējos rādītājus par aptuveni 80%.

Atgādinām, ka Lamborghini Urus parādījās 2018. gadā. Šis modelis joprojām ir vispieprasītākais itāļu zīmola klāstā, un krosovera pārdošanas apjomi Vecās pasaules tirgū turpina pieaugt. Saskaņā ar Carsalesbase statistiku 2022. gada pirmajos 11 mēnešos eiropieši iegādājās 1381 vienību, kas ir par 12,6% vairāk nekā iepriekšējā gada janvārī-novembrī.

Attēlā: Lamborghini Urus S interjers

Pagājušajā gadā uzņēmums prezentēja Lamborghini Urus Performante un Urus S – abus krosovera modeļus darbina 4,0 litru V8 biturbo dzinējs ar 666 ZS un maksimālo griezes momentu 850 Nm. Šis dzinējs darbojas kopā ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Pirmajai versijai ir nepieciešamas 3,3 sekundes, lai paātrinātos līdz “simtam”, bet otrā ir nedaudz lēnāka: tās rezultāts ir 3,5 sekundes.

Kamēr nav iespējams uzminēt, kāda būs pilnībā elektriskā krosovera Lamborghini cena. Jāpiebilst, ka bāzes Urus S Eiropā šodien maksā vismaz 195,5 tūkstošus eiro, bet Performante varianta iegāde izmaksās vismaz 215,2 tūkstošus eiro.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Previous post Hogvarts Legacy izstrādātāji dalās ar panākumiem: spēlētāji Burvju skolā pavadījuši 406 miljonus stundu un uzvarējuši vairāk nekā 2 miljardus tumšo burvju
Next post Mitsubishi paziņo par 16 jauniem produktiem, tostarp elektrisku pikapu un lielu krosoveru