Lasīšanas Laiks:1 Minute(-s), 10 Sekunde(-s)

Tuner ECD Automotive Design specializējas sērijveida Land Rover modeļu pārveidošanā un restaurācijā, un to automašīnas ir pieejamas klientiem gan ASV, gan Eiropā.

Konkrēti, ECD Automotive Design galvenā mītne Kisimmē, Floridā, ir atbildīga par ASV klientiem, savukārt Eiropas birojs atrodas Burton-on-Trent, Apvienotajā Karalistē.

Land Rover Defender ir viens no slavenākajiem apvidus transportlīdzekļiem, un ECD Automotive Design modificēto Defender raksturo kā “bezceļa dēmonu”.

Viss Defender 110 korpuss ir pārveidots un nokrāsots Santorini melnā krāsā, ir arī daudzi aksesuāri, kā arī vinča, kas atrodas priekšējā buferī.

Standarta dzinēja (5,0 V8) vietā tika uzstādīts GM LT4 dzinējs (6,2 Supercharged Small Block V8), kas ar 6,2 litru darba tilpumu ar kompresoru attīsta 650 ZS.

Turklāt pneimatisko balstiekārtu sistēma (ECD Air Ride piekare) ir pārveidota, pacelta par 50 mm, un parasto vietā uzstādīti 5 spieķu 20 collu riteņi, kuriem ir uzstādītas BF Goodrich All-Terrain riepas. izmērs 33×12,5 R20.

Lai aizsargātu šasiju, uz apakšas tika uzstādītas Mayhem buksēšanas plāksnes, un bremžu sistēma tika pārveidota ar lieliem perforētiem diskiem un melniem Brembo suportiem.

Pilnībā pārtaisīts arī salons, kurā oriģinālās stūres vietā ir Momo Nero stūre, kā arī 4 Corbeau Reclining Racing sēdekļi (apsildāmi) pirmajā un otrajā rindā, savukārt aizmugurē palikuši gareniski nolokāmie soliņi, bet ar jaunu pieskaņotu polsterējumu.

ECD Automotive Design nenosauca šī modificētā Defender cenu, taču apgalvo, ka tas var paātrināties līdz 100 km/h no vietas 5 sekundēs.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Previous post Audi gatavo otro Q7 facelift
Next post Turpinās skatīt bijušās politiķes Brokas krimināllietu